دسته‌ها
اخبار

سرمایه گذاری در فناوری حقوقی در شرایط رکود اقتصادی (2022)


با ا،اج‌های گسترده اخیر از سوی شرکت‌هایی مانند گوگل، آمازون و توییتر، تصور یک رکود اقتصادی در آینده (یا موجود) آسان است. برخی از روش ها نسبتاً ضد رکود هستند. اما، همه شرکت‌ها احتمالاً از این سؤال که اگر تقاضا برای خدمات حقوقی کاهش یابد، چه کاری انجام خواهند داد، سود خواهند برد.

تا حدودی بر خلاف شهود، ما همچنین شاهد کاهش اشتها برای سرمایه گذاری خارجی در محصولات فناوری قانونی بوده ایم. پس از انبوهی از ،یدها در چند سال گذشته، به نظر می رسد که سرمایه گذاری خصوصی شروع به خشک شدن کرده است. که تا حدودی منطقی است. در کل، وکلا احتمالاً در آینده نزدیک پول کمتری ،ج خواهند کرد. به این م،ی که آنها احتمالاً هزینه کمتری برای فناوری خود خواهند کرد.

با این حال، برای رقابت در یک رکود، فناوری تنها چیزی است که حقوقدانان باید آن را دو چندان کنند.

دو راه برای رقابت با سایر حقوقدانان در شرایط رکود اقتصادی وجود دارد. وکلا یا باید مجموعه مشتریان بالقوه جدید را به دست آورند یا بازاری را که می توانند به آنها خدمت کنند گسترش دهند. فن آوری حقوقی و فناوری به طور کلی می تواند به این امر کمک کند.

افزایش بهره وری

ا،ر وکلا می‌دانند که فناوری می‌تواند به شرکت‌ها در خودکارسازی وظایف و افزایش کارایی کمک کند. اگرچه آنها همیشه رویه های من، را اجرا نمی کنند، با این وجود از قابلیت ها آگاه هستند. سرمایه گذاری در فناوری که به افزایش بهره وری کمک می کند، هزینه انجام ،ب و کار را کاهش می دهد. این به ،ه خود به این م،ی است که یک موسسه حقوقی می تواند قیمت های خود را کاهش دهد یا حاشیه سود خود را افزایش دهد.

افزایش رضایت مشتری

علاوه بر افزایش بهره وری، فناوری می تواند به شرکت های حقوقی کمک کند تا رضایت مشتریان خود را افزایش دهند. چه یک شرکت مشتریان را از طریق ارجاع یا بررسی های گوگل جذب کند، مشتریان خوشحال عموما منجر به افزایش مشتریان می شوند. استفاده از مدیران ارتباط با مشتری (CRM) برای ردیابی و خوشحال ، مشتریان فعلی و بالقوه جدید می تواند به راحتی مزیت مورد نیاز در یک بازار رقابتی باشد.

گسترش بازار

شاید به طور ظریف تر، فناوری همچنین می تواند به شرکت ها کمک کند تا بازار خود را گسترش دهند. نه، ما در مورد استفاده از نرم افزار ورش،تگی برای نفوذ به حوزه جدیدی از قانون صحبت نمی کنیم (اگرچه این کار ارزشی دارد). در اینجا، منظور ما ارائه ارزشی است که مشتریان فعلی ،وماً از داشتن یک شرکت اطلاعی ندارند.

اغلب اوقات، این به م،ای تولید خدمات فعلی است، مانند ارائه اجاره خودکار مس،. این می تواند هم به ،وان منبع درآمد ثابت و هم به ،وان آهنربای سرب عمل کند.

در موارد دیگر، این می تواند به م،ای آموزش مشتریان در مورد آنچه که یک شرکت حقوقی واقعاً می تواند ارائه دهد باشد. آیا یک دفتر وکالت می تواند مک، باشد که مشاغل محلی در جلسات Mastermind گرد هم می آیند؟

مهم نیست که یک شرکت چه رویکردی برای آماده شدن برای عدم اطمینان اقتصادی اتخاذ می کند، یک چیز واضح است و آن اینکه فناوری می تواند کمک کند. ما هرگز توصیه نمی کنیم که صرفاً به شرکت های نرم افزاری پول پرتاب کنید. اما سفت ، تسمه نباید به قیمت از دست دادن کارایی، بهره وری یا امنیت تمام شود. در واقع، همانطور که از بالا می توان دید، اکنون زمان انجام کارهای بیشتر با فناوری است، نه کمتر.

مراحل بعدی

اگر می‌خواهید درباره نحوه انتخاب فناوری قانونی بیشتر بد،د، راهنمای ،ید محصولات و خدمات ما را بررسی کنید. در آنجا، می‌تو،د در مورد انواع مختلف فناوری حقوقی، موارد استفاده از آنها و اینکه کدام یک برای کار شما من، هستند، بیاموزید.

آ،ین به روز رس، در 8 فوریه 2023


منبع: https://lawyerist.com/news/legal-tech-investment-for-law-firms/