دسته‌ها
اخبار

صفحه کلید مکانیکی که برای وکلا طراحی شده است


برای بسیاری از نویسندگان، برنامه نویسان و گیمرها، هیچ جایگزینی برای صفحه کلید مک،کی وجود ندارد. با سوئیچ‌های مک،کی زیر هر کلید، صفحه‌کلیدهای مک،کی نسبت به سایر صفحه‌کلیدهای لپ‌تاپ و دسکتاپ قابل لمس‌تر و بادوام‌تر هستند، که می‌تواند تجربه تایپ لذت‌بخش‌تری را به همراه داشته باشد. با این حال، تا به حال، صفحه‌کلید مک،کی برای وکلا و متخصصان حقوقی طراحی نشده است.

خوب بهش سلام کن نوع قانونی، صفحه کلید مک،کی قابل تنظیم که برای وکلا طراحی شده است. مجموعه‌ای از کلیدها برای نمادهای حقوقی رایج و همچنین نمادهای ارزهای بین‌المللی و ارزهای دیجیتال و کلیدهای میانبر برای توابع Microsoft Word و Outlook که معمولاً توسط متخصصان حقوقی استفاده می‌شوند ارائه می‌شود.

حتی اگر ترجیح می دهید از صفحه کلید لپ تاپ خود استفاده کنید، LegalType شما را پوشش می دهد. این یک نسخه نرم افزاری از مجموعه کلیدهای خود را ارائه می دهد که هر صفحه کلید را به یک صفحه کلید قانونی تبدیل می کند.

البته این اولین صفحه کلید برای وکلا نیست. در سال 2017، من یک پست وبلاگ منتشر کرد اعلام راه اندازی هیئت حقوقی، صفحه کلیدی که توسط یک وکیل برای وکلا طراحی شده است (شریک Perkins Coie برایان اچ پاتس).

واکنش خوانندگان به آن پست 2017 آنقدر عظیم بود که، من چند روز بعد نوشت، “در 14 سال وبلاگ نویسی و بیش از دو دهه پوشش فناوری حقوقی هرگز ندیدم که دنیای حقوقی به یک محصول جدید واکنش نشان دهد، همانطور که این هفته به هیئت حقوقی واکنش نشان داد.”

مرتبط: با هیئت حقوقی – صفحه کلید فقط برای وکلا.

اما در حالی که LegalBoard یک صفحه‌کلید غشایی استاندارد بود، LegalType جدید یک صفحه‌کلید مک،کی است، با رضایت لمسی که ارائه می‌کند، نه به ذکر سیستم‌افزار قابل برنامه‌ریزی که سفارشی‌سازی آن را آسان می‌کند.

صفحه کلید LegalType توسط د،لا سمکو، که مدیر عامل شرکت Polyglotte است، شرکتی که کیبوردها را می فروشد. Semeco متولد ونزوئلا زم، که نیاز به یک صفحه کلید قانونی با عملکرد بالا را که می تواند ارگونومیک، سازگار و جذاب باشد، یک مترجم پزشکی و حقوقی بود.

تست ، آن

Semeco برای من یک واحد بررسی صفحه کلید فرستاد تا خودم امتحان کنم. صفحه کلید USB به راحتی خارج از جعبه کار می کند، اما برای استفاده از عملکردهای قانونی خاص، ابتدا باید یک فایل اجرایی کوچک باز کنید. فایل همراه با صفحه کلید روی یک درایو فلش USB ارسال می شود یا می توان آن را از Polyglotte دانلود کرد. با نصب نرم افزار، تمام عملکردهای قانونی فعال می شوند.

صفحه کلید LegalType شامل کلیدهای مختلفی برای نمادهایی است که معمولاً توسط متخصصان حقوقی استفاده می شود و همچنین نمادهای ارز بین المللی و رمزنگاری. نمودار زیر نمادهای موجود را نشان می دهد.

همچنین دارای کلیدهای میانبر است که عملکردهایی را در Word و Outlook فعال می کند که متخصصان حقوقی معمولاً از آنها استفاده می کنند. این نمودار آن کلیدهای میانبر را نشان می دهد.

صفحه کلید LegalType با LegalBoard تفاوت دارد زیرا میانبرهای صفحه کلید بسیار کمتری را ارائه می دهد. LegalBoard، علاوه بر نمادهای رایج، شامل کلیدهایی برای وارد ، کلمات و اختصارات رایج مانند “شاکی”، “F.3d” و “به ،وان مثال” صفحه کلید LegalType فقط دارای نمادها و کلیدهای میانبر نشان داده شده در بالا است.

با این حال، از آنجایی که صفحه کلید LegalType قابل برنامه ریزی است، ایجاد ماکرو برای هر یک از این یا هر عبارت و عبارت دیگر آسان است. چند سوئیچ DIP را روی صفحه کلید بچرخ،د تا آن را در حالت برنامه نویسی قرار دهید، سپس به راحتی یک ماکرو مانند “Fn+p” ایجاد کنید تا کلمه شاکی را وارد کنید.

همانطور که در بالا ذکر کردم، نرم افزار مستقل از صفحه کلید کار می کند، بنابراین زم، که در حال اجرا است، عملکردهای آن در هر صفحه کلید فعال می شود. به ،وان مثال، اگر بخواهم نماد بخش (§) را با استفاده از صفحه کلید مک،کی وارد کنم، کلید AltGr به اضافه کلید S را فشار می دهم. روی صفحه کلید لپ تاپ من، کلید AltGr وجود ندارد، اما می توانم همین کار را با فشار دادن Alt به اضافه فلش سمت راست و سپس S انجام دهم.

حتی می توان نرم افزار صفحه کلید LegalType را با صفحه کلید LegalBoard که عملکردهای آن در سیستم عامل آن تعبیه شده است، ،یب کرد. که تمام عملکردهای LegalType و LegalBoard را ارائه می دهد.

مزیت استفاده از نرم‌افزار با صفحه‌کلید مک،کی این است که صفحه‌کلید LegalType شامل علامت‌های روی کلیدها است، بنابراین لازم نیست به خاطر بسپارید که کدام کلید یا ،یب را فشار دهید.

نحوه ،ید

اگر علاقه مند به ،ید صفحه کلید مک،کی LegalType هستید، قیمت آن 155 دلار است وب سایت LegalType. این شامل درایور نرم افزار و یک کشنده درب کلید در صورتی که می خواهید کلیدهای آن را تغییر دهید، می شود.

شما همچنین دو گزینه ،ید دیگر دارید:

  • فقط درایور نرم افزار را با قیمت 1.99 دلار ب،ید.
  • اگر از قبل یک صفحه کلید مک،کی دارید، می تو،د مجموعه کلاهک LegalType را با قیمت 46.75 دلار ،یداری کنید.

این شرکت همچنین مجموعه ای از چهار کلید رمزنگاری را به صورت جداگانه با قیمت 9.99 دلار ارائه می دهد.

خط پایین

اگر قبلاً به ماکروها تسلط دارید یا قبلاً نرم افزارهایی مانند ActiveWords، ممکن است انگیزه کمی برای استفاده از LegalType (یا LegalBoard قبلی) برای شما وجود داشته باشد. اما اگر دائماً مجبور هستید به خود یادآوری کنید که چگونه نماد پاراگراف را درج کنید، وجود آن و سایر نمادهای رایج مستقیماً روی صفحه کلید باعث صرفه جویی در زمان می شود.

این راحتی را با لذت لمسی و دوام یک صفحه کلید مک،کی ،یب کنید، و ممکن است مشتاق باشید که در آن مختصری که باید بنویسید شروع کنید.


منبع: https://www.lawnext.com/2022/11/a-mechanical-keyboard-designed-for-lawyers.html