دسته‌ها
اخبار

پلتفرم اتوماسیون حقوقی بدون کد جوزف 3.5 میلیون دلار برای سوخت بیشتر در ایالات متحده و توسعه داخلی جمع آوری می کند


جوزفیک پلتفرم نرم‌افزاری بدون کد مستقر در استرالیا که به متخصصان حقوقی امکان می‌دهد وظایف مش، را خودکار کنند، امروز اعلام کرد که 5.2 میلیون دلار استرالیا یا تقریباً 3.5 میلیون دلار به دلار آمریکا جمع‌آوری کرده است که می‌گوید از آن برای تقویت بیشتر حضور خود در بین شرکت‌ها استفاده خواهد کرد. مشتریان

این شرکت قبلاً 2.5 میلیون دلار در سال 2021 و یک میلیون دلار در سال 2019 جمع آوری کرده بود.

ما از بودجه جدید برای گسترش بیشتر حضور خود در ایالات متحده و دستیابی به تیم های حقوقی داخلی بیشتری استفاده خواهیم کرد و نقش خود را به ،وان لایه زیرساختی که آینده ارائه خدمات حقوقی خودکار بر روی آن ساخته می شود، تقویت خواهیم کرد. مدیر عامل تام دریفوس در یک ایمیل به من گفت

این آ،ین دور تأمین مالی توسط OIF Ventures با مشارکت Cart،na Capital، Flying Fox Ventures، Jelix Ventures و Saniel Ventures هدایت شد.

جوزف در سال 2017 توسط دو وکیل، مدیرعامل، در استرالیا تاسیس شد دریفوس و COO سام فلین، و مهندس کریل کلاوین، اکنون CTO. (کلایوین، دریفوس و فلین در تصویر از چپ به راست بالا.)

شرکت است نامگذاری شده برای یوزف کی، قهرمان رمان فرانتس کافکا در سال 1925 آزمایشی.

نرم‌افزار آن متخصصان حقوقی را قادر می‌سازد تا به راحتی ابزارهای دیجیتالی بسازند که کار روزانه آنها را خودکار می‌کند، از ساده‌سازی دریافت، تهیه پیش‌نویس قراردادها و ارائه مشاوره.

کاربران می‌توانند پیش‌نویس اسناد را خودکار کنند، ربات‌هایی را برای انجام مصاحبه‌های مشتری بسازند، اسناد تریاژ یا NDA را اجرا کنند و اسناد شخصی‌سازی شده، از نامه‌ها تا قراردادها را تولید کنند.

مشتریان آن شامل شرکت های حقوقی مانند Gunderson Dettmer، Clifford Chance و MinterEllison هستند. مشتریان داخلی عبارتند از Nutanix، CoreLogic، Bupa، و W، Gives A Crap.

این شرکت در بی،ه‌ای اعلام کرد که پس از راه‌اندازی سال گذشته در آمریکای شمالی و اروپا، از سرمایه‌های جدید برای گسترش دسترسی خود در سطح جه، از طریق چندین استخدام جدید در ایالات متحده و APAC استفاده خواهد کرد.

دریفوس گفت: «جوزف دیگر فقط به دنبال کمک به پزشکان حقوقی برای بهبود اثربخشی و کارایی خود از طریق فناوری نیست، اگرچه این هنوز بخش اصلی پیشنهاد ما است. ما یک شریک نوآوری هستیم که به این بخش کمک می‌کنیم تا ریزدانه‌ها را خودکار کند تا تیم‌ها بتوانند بهتر به افرادی که به آنها خدمت می‌کنند کمک کنند.

“در حالی که ما همیشه بر حل مشکلات تیم های داخلی و شرکت های حقوقی تمرکز کرده ایم، اکنون در موقعیتی هستیم که به میلیون ها تیم حقوقی شرکتی در سطح جه، کمک کنیم تا بهتر عمل کنند. خواه این به رفع نیازهای عدالت برآورده نشده یا ساده‌سازی عملیات کمک کند تا کارهایی که واقعاً تفاوت ایجاد می‌کنند بتوان اولویت‌بندی کرد، ما یک پلت فرم اتوماسیون ساده اما تأثیرگذار ایجاد کرده‌ایم که هر ،ی در تجارت قانونی می‌تواند از آن استفاده کند.»


منبع: https://www.lawnext.com/2022/11/no-code-legal-automation-platform-josef-raises-3-5m-to-fuel-further-u-s-and-in-،use-expansion.html