دسته‌ها
اخبار

عباس شفیعی وکیل پایه یک دادگستری در مشهد

وکیل ورشکستگی به افراد یا شرکت ها کمک می کند تا از پیچیدگی های تشکیل پرونده ورشکستگی عبور کنند. تهیه مدارک ورشکستگی یا حتی دانستن نحوه تشکیل پرونده بدون مشاوره حقوقی یک وکیل ورشکستگی دشوار یا کاملاً غیرممکن است. داشتن یک وکیل که شما را در این فرآیند راهنمایی می کند و از شما در جلسه دادگاه حمایت می کند، مطمئناً می تواند روند پرداخت بدهی ها را تسهیل کند. شما به وکیلی نیاز دارید که به تعداد زیادی از مسائل مشابه پرونده شما رسیدگی کرده باشد، مگر اینکه موضوع پرونده و مشکل شما منحصر به فرد باشد. ما با معرفی وکلای متخصص در هر پرونده ، در تمامی دعاوی شما از ابتدا تا انتهای راه کنار شما هستیم.

  • معمولا این گونه قراردادها به دلیل اهمیتی که دارند در دفترخانه‌ها و یا دفاتر وکلا به امضا می‌رسند.
  • کانون وکلا نیز منابع خوبی برای یافتن وکیل هایی هستند که در زمینه ای که شما نیاز دارید، فعالیت می کنند.
  • اما با کمک یک وکیل خبره می‌توانند مراحل لازم را به شکل فوق العاده‌تری پشت سر بگذارند و شاهد نتایج بهتری باشند.
  • و ۱۳۳۴ به تصویب کمیسیون مشترک بین مجلس و وزارت دادگستری آن زمان قرار گرفت.
  • حقوق خانواده ممکن است یکی از دشوارترین زمینه های حقوقی باشد، وکیل خانواده مسئول رسیدگی به مسائل حقوقی است که بین اعضای یک خانواده ایجاد می شود.

شایان ذکر است طبق امار سالانه این مجموعه، دفاع بیش از ۹۰ درصد پرونده های کیفری با موفقیت همراه بوده است. این بدان معناست که وکلای دادیاران همواره سعی کرده اند صداقت و تعهد را پیشه حرفه خود قراردهند. لذا در صورتی پرونده شمارا قبول خواهند کرد، که احتمال موفقیت بیش از ۵۰ درصد داشته باشد. در صورتی که به دنبال یک وکیل خوب مشهد و معتبر هستید لازم است بدانید که یک وکیل دادگستری در مشهد به طور دقیق میداند که در هر پرونده با توجه به نوع و شرایط هر پرونده و دعوی به چه نحوی دادخواست خود را تنظیم کند .

وکیل پایه یک دادگستری در مشهد آقای سید علی  رضویان پاسخگوی شماست

اهمیت داشتن وکیل دادگستری در پرونده های قضایی بر کسی پوشیده نیست و مهم تر انتخاب وکیل پایه یک خوب و متخصص برای موضوع پرونده می باشد که به حل بهتر مشکل حقوقی کمک می نماید. درصد بالای پیروزی در دعاوی حقوقی، کیفری و خانواده و به سرانجام رساندن پرونده‌های محوله و رضایت حداکثری موکلین ایشان؛ نشانگر تبحر و تعهد بالای ایشان در امر وکالت بوده و وی را در زمره وکلای درخشان مشهد قرار میدهد. برای حضور در دفتر سیده عاطفه مجیدی طهران وکیل خوب مشهد و اعطای وکالت به ایشان، می‌توانید با شماره‌‌های زیر با ایشان در ارتباط باشید. مجله برترین وکیل، بصورت تخصصی در زمینه معرفی وکلای خوب در تهران و شهرهای ایران فعالیت می کند. هدف ما در برترین وکیل، معرفی بهترین و مجرب ترین وکلای دعاوی خانواده، کیفری، ملکی، حقوقی، مهاجرت و … در سراسر ایران می باشد.

ما در دفتر وکالت و مشاوره حقوقی دادپویه سعی کردیم در محیطی آرام پاسخ گوی تمام سوالات و مشکلات حقوقی شما باشیم. خدمات ما در این مجموعه شامل پذیرش وکالت و مشاوره حقوقی در تمامی موارد حقوقی و قضایی می‌باشد که ممکن است برای شما همشهریان و مراجعین محترم ایجاد شود. یا استفاده از عکس‌های کودک به صورت برهنه و در حال انجام اعمال منافی با عفت با زور، انتشار این تصاویر و بی آبرویی طفل. نوع دیگر کودک آزاری جسمی‌است و در این مورد آثار کتک و ضرب و جرح روی بدن کودک قابل مشاهده است و یا توسط پزشکی قانونی آسیب دیدن کودک قابل اثبات است. در مورد حکم کودک آزاری باید گفت در صورتی که کودک را در خرید و فروش مواد مخدر یا انجام کارهای خلاف به کار گمارده باشند شخص مجرم بین ۶ ماه تا یکسال حبس و پرداخت یک تا دو میلیون تومان جزای نقدی محکوم خواهد شد. در صورتی که کودک مورد آزار و اذیت روانی قرار گرفته باشد، مجرم مجازاتی بین یک روز تا ۶ ماه زندان و جزای نقدی یک میلیون تومانی خواهد داشت.

سرکار خانم نیره برومند ابراهیمی

آقای ابراهیمی مهر از وکلای پایه یک دادگست ی شهر مشهد هستن که بیشتر از 8 سال در زمینه وکالت تجربه دارند. تحصیلات ایشان کارشناسی ارشد رشته جزا و جرم شناسی بوده است و در طول این سال ها موفق به حل پرونده های بسیاری در زمینه دعاوی خانواده، کیفری، حقوقی، حوادث ورزشی، ملکی، قاچاق مواد مخدر، دعاوی ثبتی، شرکتی و … بوده است. همچنین ایشان برای زوجینی که اقدام به طلاق توافقی کرده اند کمک میک ند تا با رضایت کامل از هم جدا شوند و مراحل حقوقی طلاق و مطالبه مهریه را انجام می دهد.

اصطلاح عقد خارج لازم ، از نظر حقوقی به چه معنا است؟

در صورتی که پرونده را به وکیل سپردید، دیگر نیازی نیست که در جلسات طولانی دادگاه شرکت کنید و از کار و زندگی بیافتید، وکیل تمامی کارهای مربوط به پرونده را انجام می دهد و شما را از روند آن مطلع می کند. بنابراین می توان گفت که در این مسیر دچار درگیری های ذهنی، روانی و … نمی شوید. اصلی‌ترین مشکل نیز هزینه‌بردار بودن پرونده‌ها است که از همین رو وکلای داپکده این هزینه‌ها را با بکار بردن برخی روش‌های قانونی حداقل کم، می رساند.