دسته‌ها
اخبار

وکیل خوب اصفهان-بهترین و خبره ترین وکیل پایه یک دادگستری

شاید به جرأت بتوان گفت که مهم‌ترین ویژگی در یک وکیل خبره که موکل را به خود جذب می کند تخصص وی است. چون مردم بیشتر جذب افرادی می شوند که در آن حرفه تخصص داشته باشد، مثل بیماران که به دنبال پزشک متخصص هستند، کسانی که با مشکلات حقوقی مواجه شده‌اند نیز برای انتخاب وکیل به دنبال متخصصین می روند. با این وجود متأسفانه بسیار شاهد این هستیم که بسیاری از وکلا بدون آن که در زمینه‌ی خاصی تخصص داشته باشند، وارد آن می شوند و ممکن است به علت همین فقدان تخصص موجب تضییع حق موکل شوند. انتخاب یک وکیل خوب و عالی ممکن است در نگاه اول ساده باشد ولی در عین حال امری به نسبت دشوار است. زیرا که وکالت شغل مهمی است و به علت این که موکل باید وکیل را محرم خود بداند و اطلاعات و مدارک خود را با وی در میان بگذارد، لازم است در انتخاب وکیل بسیار دقت داشته باشد.

  • به عنوان مثال، زمانی که علیه شما شکایت شده است (و در واقع شما مرتکب جرمی نشده اید) و هیچ دلیلی دال بر گناهکاری شما وجود ندارد.
  • همچنین یک وکیل خبره در اصفهان با داشتن خلق و خوی خوب باعث می شود تا مراجعه کنندگانش در هنگام مشاوره، به او اعتماد کنند و تمام مسائل و مشکلات حقوقی و یا خصوصی ترین مسائل را با او در میان بگذارند.
  • در لیست زیر هم وکیل حقوقی، هم وکیل کیفری هم وکیل خانواده و هم وکیل با سایر تخصص‌های مورد نیاز مردم وجود دارد.
  • و سهل انگاری در این باره علاوه بر این که مشکل را حل نخواهد کرد، باعث خسارات شدید مالی یا جانی با عواقب جبران ناپذیر خواهد شد.
  • به دلیل پیچدگی و گستردگی قوانین و همچنین تغییرات احتمالی در آنها کمک گرفتن از یک وکیل خوب در اصفهان بسیار لازم به نظر می رسد.
  • تسلط کامل داشتن به قوانین و همچنین داشتن تجربه کافی در مورد پرونده های موکوله به وکیل از دیگر ویژگی ‌های یک وکیل خوب در اصفهان است.

تسلط کامل داشتن به قوانین و همچنین داشتن تجربه کافی در مورد پرونده های موکوله به وکیل از دیگر ویژگی ‌های یک وکیل خوب در اصفهان است. آقای محمد تقی فقیهی دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته حقوق خصوصی از دانشگاه دولتی کاشان و وکیل پایه یک کانون وکلای دادگستری اصفهان می باشدکه از سال ۱۳۹۰ شروع به فعالیت نموده و جزء یکی از بهترین و موفق ترین وکلای اصفهان می باشند. دادداک ضمن ارائه ی اسامی وکلای پایه یک دادگستری متبحر دعاوی تجاری مشغول به فعالیت در اصفهان، امکان مشاهده رزومه کاری و سوابق تحصیلی این وکلا را به شما می دهد، تا با توجه به موقعیت مکانی و فاصله جغرافیایی خود با وکلای اصفهان جهت انتخاب وکیل دعاوی تجاری بهترین انتخاب را داشته باشید. بنابراین اگر در شهر اصفهان هستید و به دنبال وکیل خانم برای حل پرونده طلاق، مهریه، نفقه، حضانت فزرند و … می گردید، می توانید به خانم مریم جهانبخش مراجعه کنید. آقای کریمیان از وکلای پایه یک دادگستری شهر اصفهان هستند و می توان گفت که در زمینه وکالت سابقه و تجربه بسیار بالایی دارند. در پرونده های مختلفی اعم از خانواده، ارث و میراث، حقوقی، ملکی، کیفری، ثبتی، تجاری، دعاوی مربوط به قاچاق، قتل، کلاهبرداری، خیانت در امانت، دعاوی شهرداری، تخلفات رانندگی، اتهام آدم ربایی، اتهام رابطه نامشروع، طلاق، نفقه، مهریه، حضانت فرزند و … تجربه و تخصص کافی دارند.

فایده سپردن پرونده به وکیل پایه یک دادگستری :

اگر دچار مشکل حقوقی یا کیفری شده اید، وکلای معرفی شده در این مقاله می توانند شما را راهنمایی کرده و به عنوان وکیل شما در دادگاه حاضر شوند. اگر به دنبال بهترین وکیل های اصفهان هستید و می‌خواهید لیست بهترین وکیل ها و موسسات حقوقی را در شهر اصفهان مشاهده نمایید در لیست بالا می توانید لیست کاملی از وکیل ها و بهترین وکیل های مجرب با سابقه بالا را در اصفهان مشاهده نمایید. در این مطلب ما با معرفی شماره تلفن وکیل خوب در اصفهان سعی می کنیم پاسخگوی سوالات شما عزیزان باشیم. شماره تلفن وکیل اصفهان شما را راهنمایی می کند تا در فرم تشکیل مزاحمت تلفنی از طریق ارسال پیامک و یا تلفن، بتوانید شخصی که جرم را انجام داده را پیدا کنید. اینگونه استفاده ابزاری یعنی مزاحمت تلفنی محتمل است عمدی یا غیرعمدی باشد.

وکلای پایه یک دادگستری اصفهان

قانون مدنی در ماده ۱۱۷۴ برای هر یک از والدین بعد از طلاق،حق ملاقات طفلرا در نظر گرفته است. پدر و مادر در مورد زمان و مکان و جزئیات ملاقات طفل می توانند با یکدیگر توافق نمایند. اما در صورت عدم توافق طرفین، دادگاه خانواده می تواند با حکم عادلانه، جزئیات ملاقات فرزند را تعیین نماید.

تنظیم قرارداد

لازم است به این امر بسیار توجه کنید که زمانی که بابت پرونده‌ی خود اسناد و مدارکی به وکیل تحویل می دهید، ضرورت دارد در مقابل از وکیل رسید دریافت کنید. چون زمانی که در مقابل دادن اسناد و مدارک به وکیل که ممکن است ادله‌ی اثبات ادعای شما در برابر طرف مقابل باشد، رسید دریافت می کنید، این توانایی را دارید تا درصورتی که مفقود شد از وکیل بابت آن خسارت دریافت کنید. به عبارت دیگر با اخذ رسید درمقابل دادن اسناد و مدارک، امکان استرداد آن ها راحت‌تر می شود. • مهم‌ترین مهارتی که یک وکیل خوب باید داشته باشد این است که توانایی خوبی در سخنوری و فن بیان داشته باشد و بتواند به خوبی دیگران را متقاعد کند. • وکیلی خوب است که همانطور که سابق بر این گفتیم صداقت داشته باشد و امنت دار و محرم اسرار موکل خود باشد. یکی دیگر از وظایف وکیل این است که اطلاعات لازم را برای دفاع از موکل خود جمع آوری کرده تا بتواند در محاکم به بهترین نحو از وی دفاع کند.