دسته‌ها
اخبار

وکیل مشهد وکیل پایه یک دادگستری در مشهد فرهاد حسینی مقدم

پرونده های حقوقی، خانوادگی، مهاجرت، ثبتی و … از دعاوی است که توسط ایشان پیگیری و بررسی می گردد. آقای جلایری نیا وکیل پایه یک دادگستری و عضو رسمی مرکز وکلای استان خراسان رضوی هستند. پروند هایی که برای بررسی و حل قبول می کنند شامل دعاوی خانواده، دعاوی کیفری، قراردادها، دعاوی مرتبط با اسناد و … است. آقای علی قاسمی وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی قوه قضاییه مشهد هستند. ابشان با داشتن 10 سال سابقه وکالت در شهر مشهد، یکی از وکلای باسابقه و متخصص شناخته می شوند، در واقع از وکلایی هستند که درصد زیاnی از پرونده های آن ها با موفقیت همراه بوده است.

  • یا این دل‌شوره و نگرانی باعث شود تا وکیل نتواند به‌خوبی از حقوق موکل دفاع نماید.
  • زیرا دعوای مدنی به هر اقدام حقوقی اطلاق می شود که در آن به جای مجازات کیفری، از طرفی وجه یا نوعی عمل خواسته شود.
  • اولین اقدام شما انتخاب وکیل در مشهد با کارشناسان ما در سایت حقوقی داپکده می باشد و بعد از آن الباقی روند را بهوکلای داپکدهبسپاریم و منتظر اخذ نتیجه مطلوب در کمترین زمان و با کمترین هزینه باشیم.
  • بر این اساس طبق ماده 294 قانون آیین دادرسی کیفری این مراجع قضایی به چند دسته تقسیم می گردند که عبارتند از دادگاه کیفری یک، دادگاه کیفری دو، دادگاه انقلاب، دادگاه اطفال و نوجوانان و دادگاه های نظامی که هریک صلاحیت رسیدگی به برخی پرونده ها را دارند.
  • متقاضیان ابتدا با تکمیل فرم درخواست وکیل متناسب با موضوع انتخابی، اطلاعات وکیل به محض تکمیل فرم برای ایشان ارسال میگردد.

به همین دلیل هم توصیه می‌شود متناسب با موضوع پرونده‌تان از بهترین وکیل در شهر مشهد راهنمایی بگیرید. ناگفته نماند وکلایی که از تجربه و سابقه کاری مناسبی برخوردار هستند علاوه‌بر رسیدگی به پرونده، در رابطه با دعاوی مورد نظر هم به شما مشاوره می‌دهند تا راحت‌تر مشکلات‌تان را برطرف کنید. ابوالفضل علیزاده مقدم نیز مشاور حقوقی و وکیل پایه یک دادگستری در شهر مشهد است که بیش از 13 سال سابقه کاری دارد. این وکیل باتجربه دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی است و برای حل پرونده‌های مختلف از راهکارهای عالی بهره می‌گیرد. وکیل پایه یک دادگستری، محمد نظری نیا نیز به عنوان یکی دیگر از بهترین وکلا مشهد فارغ التحصیل کارشناسی حقوق از دانشگاه فردوسی مشهد بوده و همچنین مقطع کارشناسی ارشد حقوق جزا را هم دارد. این وکیل باتجربه علاوه‌بر زبان فارسی، به زبان عربی نیز تسلط دارد و دارای پروانه وکالت پایه یک دادگستری است.

وکیل پایه یک دادگستری

همچنین همان طور که می دانید مشکلات حقوقی ممکن است که برای همه اشخاص ایجاد شوند. اما زمانی که ما به تنهایی و بدون داشتن اطلاعات کافی وارد این پروسه شویم با مسائل و چالش های ناشناخته و پیچیده ای روبرو خواهیم شد که باعث خسارت های فراوانی می شوند. واجد شرایط ارائه مشاوره در مورد قانون یا نمایندگی موکل در امور حقوقی هستند.

مشهد قرنی 32 مجتمع خاتم واحد 8

لازم است بدانید که دعاوی حقوقی از پر حجم ترین و پر تعداد ترین دعاوی موجود در دادگاه ها و محاکم قضایی ایران هستند که حجم انبوه و زیادی از پرونده های موجود در دادگاه های کشور ایران مربوط به این دعاوی است. در مورد دعاوی حقوقی باید بیان کرد که دعاوی حقوقی وقتی مطرح می شوند که اشخاص برای گرفتن حق خود و برای جبران خسارت ناشی از نقض این حقوق به دادگاه ها مراجعه خواهند کرد. در باور عموم سرقفلی و حق کسب و پیشه یکی است، اما از منظر قانون این دو مسئله با هم فرق دارند. در مورد سرقفلی باید گفت که این مورد فقط یک حق است که در ازای پولی که در ابتدای عقد قرارداد اجاره توسط صاحب ملک و تحت هر عنوانی از مستاجر گرفته می‌شود به او داده می‌شود. به این معنا که اگر در پایان عقد قرارداد اجاره قرار بر اجاره دادن ملک باشد مستاجر دارای حق کسب اولویت خواهد داشت و صاحب ملک نمی‌تواند از نتیجه تلاش او و ارزشی که وی با استفاده از کار و تلاش برای ملک تجاری فراهم کرده است استفاده کند مگر این که حق کسب و پیشه او را بپردازد.

سلام، وقت بخیر با مراجعه به قسمت تماس با ما در سایت میتونید با مشاورین ما ارتباط برقرار کنید. اگر نیاز به مشاوره با یک وکیل دارید همین حالا درخواست خودتان را برای ما ارسال کنید. مواردی که در قراردادهای رسمی ‌به آن پرداخته می‌شود شامل موضوع قرارداد که مشارکت در جهت احداث بنا خواهد بود ، آورده‌های دو طرف در مشارکت، نسبت سهم الشرکه طرفین، مدت زمان قرارداد و همچنین شرایط، تعهدها و توافق آنها است. اگر مرد توانایی پرداخت مهریه را نداشته باشد باید تقاضای اعسار بدهد که این تقاضا توسط دادگاه خارج از نوبت رسیدگی می‌شود و در مورد صحت آن بررسی صورت می‌گیرد. با توجه به نکات ارائه شده در صورتی که پدر نسبت خود با فرزندش را انکار کند، مجازاتی برای او در نظر گرفته نمی‌شود مگر اینکه با استفاده از یکی از راه‌های گفته شده در بالا خلاف ادعای وی ثابت شود که در این صورت موظف است تمام حقوق پدری را در حق فرزندش ادا نماید و در کنار این موضوع فرزند از او ارث هم خواهد برد.

چنانچه برای پرونده ها و دعاوی و شکایات خود به دنبال وکیل مشهد میباشید، گروه حقوقی یک وکیل مدافع با ارجاع دعاوی شما به وکیل متخصص در مشهد و تهران مدافع حقوق شما خواهد بود. ما آمده ایم تا با تخصصی نمودن وکالت و همکاری با بهترین وکلای مشهد حقوقتان را احیا نماییم. گروه حقوقی یک وکیل مدافع در مشهد با قبول کلیه دعاوی و همکاری با بهترین وکیل مشهد و نظارت بر عملکرد وکلا، مدافع حقوق موکلین گرامی می باشد. آقای عباس شفیعی از وکلای پایه یک دادگستری و عضو کانون وکلای دادگستری در شهر مشهد هستند. دارای مدرک کارشناسی حقوق جزا و جرم شناسی و سوابق متعددی در پرونده های کیفری می باشند. ایشان از وکلای باانصاف در دریافت حق الوکاله بوده و بهترین راهنمایی را به مراجعه کنندگان خود ارائه می دهند.

مسئله این است که اگر طرف مقابل شما وکیل داشته باشد، و شما خودتان از پرونده دفاع کنید، ممکن است در مضیقه باشید. علاوه بر این، زمانی که به درستی توسط وکیل در مشهد حمایت نشوید، شانس شما برای برنده شدن در یک پرونده به میزان قابل توجهی کمتر است. به شرکت‌ها در مورد مسائل مربوط به ثبت اختراع، مقررات دولتی، قرارداد با شرکت‌های دیگر، منافع دارایی، یا قراردادهای چانه‌زنی جمعی با اتحادیه‌ها مشاوره می دهد. وکلای دادیاران در زمینه های کیفری ، حقوق عمومی و خانواده تخصصی فعالیت میکنند.