دسته‌ها
اخبار

وکیل پایه یک دادگستری در مشهد 09151186862 وکیل حقوقی در مشهد

پرونده های حقوقی، خانوادگی، مهاجرت، ثبتی و … از دعاوی است که توسط ایشان پیگیری و بررسی می گردد. آقای جلایری نیا وکیل پایه یک دادگستری و عضو رسمی مرکز وکلای استان خراسان رضوی هستند. پروند هایی که برای بررسی و حل قبول می کنند شامل دعاوی خانواده، دعاوی کیفری، قراردادها، دعاوی مرتبط با اسناد و … است. آقای علی قاسمی وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی قوه قضاییه مشهد هستند. ابشان با داشتن 10 سال سابقه وکالت در شهر مشهد، یکی از وکلای باسابقه و متخصص شناخته می شوند، در واقع از وکلایی هستند که درصد زیاnی از پرونده های آن ها با موفقیت همراه بوده است.

در فرهنگ و سنت ما ازدواج , خانواده امور مقدسی هستند از همین رو احادیث و روایات زیادی در باب تشکیل خانواده و ازدواج وجود دارد که هر یک به تنهایی اهمیت خانواده را نشان می دهد . همچنین می توانید به صورت آنلاین در همین سایت سوالات حقوقی خود را برای وکلای ما ارسال نمایید و در کمترین زمان ممکن به پاسخ سوالتان برسید. در صورت تمایل به تماس با گروه وکلای دادورزان صلح و سازش می توانید از شماره زیر استفاده کنید. همان طور که شما عزیزان اطلاع دارید همه اشخاص در زندگی خویش قطعا چندین و چند بار فعالیت های ملکی انجام داده اند و می دهند، این فعالیت و امور ملکی شامل موارد مختلف و بسیار متعددی می شوند، من جمله خرید و فروش و رهن و اجاره و غیره… اما در این بین ممکن است که مشکلاتی هم ایجاد شود. از این جهت باید بدانید که با این مشکلات چگونه باید روبرو شوید و چگونه هر چه سریع تر به آن ها را به اتمام برسانید.

همچنین باید به کمبودها در اجرای عدالت توجه داشته باشد و این نکته مد نظر بگیرد که فقرا و افراد کم بضاعت، توانایی پرداخت کمک حقوقی کافی را ندارند، بنابراین باید زمان و وکالت را به نفع آنها اختصاص دهد. سطح تجربه بالا یکی از مهم ترین معیارها در انتخاب وکیل خوب در مشهد است. بدیهی است که مدت فعالیت، تعداد پرونده ها در یک تخصص، منطقه جغرافیایی و نتایج قبلی از پرونده ها موارد مهمی است که در ارزیابی «تجربه» وکیل باید در نظر گرفته شود. وکیل قرارداد در مشهد در رسیدگی به مسائل ناشی از قراردادها متخصص است و می تواند برای طیف گسترده ای از مسائل مربوط به قرارداد با او مشورت شود.

  • علی ابراهیمی‌مهر، وکیل پایه یک دادگستری مشهد، فارغ‌التحصیل از رشته حقوق جزا و جرم شناسی دانشگاه آزاد مشهد، دارای پروانه وکالت پایه یک دادگستری، از سال 1393 کار وکالت خود را آغاز نموده و جز یکی از بهترین وکلای مشهد بحساب می‌آید.
  • هنگامی که لیستی از وکلای بالقوه را تهیه کردید، می توانید فرآیند ارزیابی را آغاز کنید.
  • اما قبل از انتخاب وکیل، باید با ویژگی‌های یک وکیل خوب آشنایی داشته باشید تا بتوانید راحت‌تر کارهای خود را پیش ببرید.
  • همانطورکه گفته شد برای انتخاب وکیل خوب در مشهد باید ویژگی های وکیل خوب را دانست تا در انتخاب دچار تردید و شک نشوید و زمانی بهترین انتخاب را خواهید داشت که با ویژگی های خوب وکیل در مشهد آشنا باشید.

به همین دلیل هم توصیه می‌شود متناسب با موضوع پرونده‌تان از بهترین وکیل در شهر مشهد راهنمایی بگیرید. ناگفته نماند وکلایی که از تجربه و سابقه کاری مناسبی برخوردار هستند علاوه‌بر رسیدگی به پرونده، در رابطه با دعاوی مورد نظر هم به شما مشاوره می‌دهند تا راحت‌تر مشکلات‌تان را برطرف کنید. ابوالفضل علیزاده مقدم نیز مشاور حقوقی و وکیل پایه یک دادگستری در شهر مشهد است که بیش از 13 سال سابقه کاری دارد. این وکیل باتجربه دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی است و برای حل پرونده‌های مختلف از راهکارهای عالی بهره می‌گیرد. وکیل پایه یک دادگستری، محمد نظری نیا نیز به عنوان یکی دیگر از بهترین وکلا مشهد فارغ التحصیل کارشناسی حقوق از دانشگاه فردوسی مشهد بوده و همچنین مقطع کارشناسی ارشد حقوق جزا را هم دارد. این وکیل باتجربه علاوه‌بر زبان فارسی، به زبان عربی نیز تسلط دارد و دارای پروانه وکالت پایه یک دادگستری است.

تفاوت بین جرم کلاهبرداری و خیانت در امانت در چیست؟

مسئله این است که اگر طرف مقابل شما وکیل داشته باشد، و شما خودتان از پرونده دفاع کنید، ممکن است در مضیقه باشید. علاوه بر این، زمانی که به درستی توسط وکیل در مشهد حمایت نشوید، شانس شما برای برنده شدن در یک پرونده به میزان قابل توجهی کمتر است. به شرکت‌ها در مورد مسائل مربوط به ثبت اختراع، مقررات دولتی، قرارداد با شرکت‌های دیگر، منافع دارایی، یا قراردادهای چانه‌زنی جمعی با اتحادیه‌ها مشاوره می دهد. وکلای دادیاران در زمینه های کیفری ، حقوق عمومی و خانواده تخصصی فعالیت میکنند.

لیست 10 تا از بهترین وکیل طلاق در مشهد [ آپدیت 1401 ]

ابراهیمی مهر به عنوان یک وکیل حرفه‌ای مشهد، در دعاوی مختلفی آماده ارائه خدمات حقوقی، به تمامی ایرانیان ساکن مشهد یا مشهدی‌های ساکن خارج از کشور می‌باشد. در ادامه به برخی از موارد حقوقی که ایشان قبول وکالت می‌کند، اشاره شده است. یکی دیگر از بهترین وکلا مشهد، فائزه چهره نیا وکیل پایه یک دادگستری، فارغ التحصیل کارشناسی حقوق از دانشگاه فردوسی مشهد، کارشناسی ارشد در رشته حقوق بین الملل از دانشگاه آزاد اسلامی. دارای پروانه وکالت پایه یک دادگستری و تسلط کامل به زبان انگلیسی می باشند. ایشان با وکالت تخصصی در دعاوی حقوقی، کیفری، دعاوی ملکی، دعاوی خانواده، ثبتی و شرکتی دارای پرونده‌های موفق زیادی می‌باشد. وکیل چهر نیا دوره های تخصصی داوری دعاوی حقوقی را گذرانده است.همچنین وکیل چهر نیا،با استفاده از دانش و تجربه،در مدت وکالتش توانسته نتیجه مطلوبی را کسب کند.

چرا به وکیل نیاز دارید

سلام، وقت بخیر با مراجعه به قسمت تماس با ما در سایت میتونید با مشاورین ما ارتباط برقرار کنید. اگر نیاز به مشاوره با یک وکیل دارید همین حالا درخواست خودتان را برای ما ارسال کنید. مواردی که در قراردادهای رسمی ‌به آن پرداخته می‌شود شامل موضوع قرارداد که مشارکت در جهت احداث بنا خواهد بود ، آورده‌های دو طرف در مشارکت، نسبت سهم الشرکه طرفین، مدت زمان قرارداد و همچنین شرایط، تعهدها و توافق آنها است. اگر مرد توانایی پرداخت مهریه را نداشته باشد باید تقاضای اعسار بدهد که این تقاضا توسط دادگاه خارج از نوبت رسیدگی می‌شود و در مورد صحت آن بررسی صورت می‌گیرد. با توجه به نکات ارائه شده در صورتی که پدر نسبت خود با فرزندش را انکار کند، مجازاتی برای او در نظر گرفته نمی‌شود مگر اینکه با استفاده از یکی از راه‌های گفته شده در بالا خلاف ادعای وی ثابت شود که در این صورت موظف است تمام حقوق پدری را در حق فرزندش ادا نماید و در کنار این موضوع فرزند از او ارث هم خواهد برد.

چنانچه برای پرونده ها و دعاوی و شکایات خود به دنبال وکیل مشهد میباشید، گروه حقوقی یک وکیل مدافع با ارجاع دعاوی شما به وکیل متخصص در مشهد و تهران مدافع حقوق شما خواهد بود. ما آمده ایم تا با تخصصی نمودن وکالت و همکاری با بهترین وکلای مشهد حقوقتان را احیا نماییم. گروه حقوقی یک وکیل مدافع در مشهد با قبول کلیه دعاوی و همکاری با بهترین وکیل مشهد و نظارت بر عملکرد وکلا، مدافع حقوق موکلین گرامی می باشد. آقای عباس شفیعی از وکلای پایه یک دادگستری و عضو کانون وکلای دادگستری در شهر مشهد هستند. دارای مدرک کارشناسی حقوق جزا و جرم شناسی و سوابق متعددی در پرونده های کیفری می باشند. ایشان از وکلای باانصاف در دریافت حق الوکاله بوده و بهترین راهنمایی را به مراجعه کنندگان خود ارائه می دهند.