دسته‌ها
اخبار

ویدئوی مصاحبه تلویزیونی امانپور و شرکت در مورد اتحاد برای اوکراین و حمایت از پناهندگان خصوصی


ویدئوی مصاحبه تلویزیونی اخیر من امانپور و شرکت در برنامه حمایت از پناهندگان خصوصی Uniting for Ukraine اکنون در یوتیوب موجود است. این دوشنبه از CNN International و PBS پخش شد.

https://www.youtube.com/watch?v=bR1،-q-uw

مصاحبه کننده و من در مورد برنامه، گسترش اخیر آن برای شامل ، مهاجران از چهار کشور آمریکای لاتین، و انواع مخالفت های احتمالی به این سیاست ها، از جمله ادعای ناعادلانه بودن آنها نسبت به مهاجران از کشورهای دیگر، خطرات امنیتی احتمالی، و موارد دیگر بحث می کنیم. این احتمالا طول، ترین حضور من در تلویزیون بود، به استثنای ،، که در C-SPAN هستند.

مصاحبه برخاسته از اوایل من واشنگتن پست مقاله در برنامه Uniting for Ukraine، و مشارکت من به ،وان حامی مالی (نسخه غیر paywall موجود است اینجا). قبلاً در مورد Uniting for Ukraine و حمایت از پناهندگان خصوصی در اینجا، اینجا و اینجا. در یک پست اخیر، من به برخی از سوالات رایج و تصورات غلط در مورد این سیاست ها پرداختم، و همچنین توضیح دادم که چگونه خوانندگان علاقه مند می توانند روند تبدیل شدن به حامی مالی را خودشان شروع کنند.


منبع: https://reason.com/volokh/2023/01/17/vide-of-amanpour-co-tv-interview-on-uniting-for-ukraine-and-private-refugee-sponsor،p/