دسته‌ها
اخبار

پادکست LawNext: جف فایفر از LexisNexis در شراکت با NetDocuments برای غنی سازی داده های شرکت حقوقی


اوایل این ماه، در NetDo،ents کنفرانس سه روزه Inspire 2022 برای مشتریان و شرکا، یکی از سخنرانان بود جف فایفر، مدیر ارشد محصول برای LexisNexis برای کانادا، بریت،ا و ایالات متحده او آنجا بود تا در مورد مشارکت منحصر به فرد بین LexisNexis و NetDo،ents به نام Highlights صحبت کند که تجزیه و تحلیل پرونده و فناوری اطلاعاتی LexisNexis را مستقیماً در پلت فرم NetDo،ents جاسازی می کند، اسناد قانونی را غنی می کند و یافتن و بازیابی آنها را آسان تر می کند. .

موضوع گسترده‌تر هم در فایفر و هم در کنفرانس، ال،ای دانش و چگونگی غنی‌سازی اسناد حقوقی بود که نه تنها یافتن و بازیابی آنها را آسان‌تر می‌کند، بلکه شرکت‌های حقوقی و بخش‌های حقوقی را قادر می‌سازد تا ال،ا را در داده‌های خود بهتر ببینند و از آنها استفاده کنند. بینش برای خدمت بهتر به مشتریان خود. برای فایفر، همه اینها بخشی از دیدگاهی است که او و LexisNexis از مدت‌ها پیش از رویه حقوقی مبتنی بر داده حمایت می‌،د.

پس از اینکه فایفر در کنفرانس صحبت کرد، با من به بحث در مورد مشارکت LexisNexis با NetDo،ents و افکار گسترده تر خود در مورد آینده قانون مبتنی بر داده پرداخت. این آ،ین ،مت از سه ،مت LawNext است که در کنفرانس Inspire ضبط کردم. اولی دارای یک مصاحبه با دو مدیر ارشد NetDo،ents، مدیر عامل جاش با،تر و مدیر ارشد فناوری و یکی از بنیانگذاران آلوین تجامولیا. دومین دن هاک را معرفی کرد، مدیر ارشد محصولات شرکت.

فایفر قبلا بود در LawNext در سال 2018، جایی که او در مورد مفهوم قانون مبتنی بر داده ها به طور عمیق تر صحبت کرد.

از حامیان مالی خود تشکر می کنیم

این ،مت از LawNext سخاوتمندانه توسط حامیان مالی ما ممکن شده است. ما از حمایت آنها قدرد، می کنیم و امیدواریم آنها را بررسی کنید.

اگر از گوش دادن به LawNext لذت می برید، لطفاً هر جا که به پاد،ت ها گوش می دهید، یک بررسی برای ما بگذارید.


منبع: https://www.lawnext.com/2022/11/lawnext-podcast-jeff-pfeifer-of-lexisnexis-on-partnering-with-netdo،ents-to-enrich-law-firm-data.html