دسته‌ها
اخبار

پادکست LawNext: Dan Hauck، مدیر ارشد محصول NetDocuments، در مورد استراتژی محصول و نقشه راه شرکت


بیش از هفت سال به ،وان وکیل دعاوی پرونده های پیچیده تجاری و ضد انحصار، دن هاک از دشواری همکاری تیم های حقوقی در مورد مسائل ناامید شده بود. در سال 2014، او شرکت حقوقی خود به نام برایان کیو را ، کرد تا ThreadKM را که یک پلتفرم همکاری حقوقی موضوع محور است، راه اندازی کند. همانطور که محصول تکامل یافت، با پلتفرم مدیریت اسناد NetDo،ents ادغام شد و در سال 2017، NetDo،ents ThreadKM را ،یداری کرد که نتیجه آن محصول NetDo،ents ndThread شد.

در حال حاضر، هاک مدیر ارشد محصول در است NetDo،ents، جایی که او مسئول چشم انداز استراتژیک شرکت، مشارکت ها، محصولات، رابط کاربری و نقشه راه است. در سال گذشته، او در راه‌اندازی PatternBuilder، محصولی برای ساخت برنامه‌های کاربردی و خودکارسازی اسناد قانونی، و ،ید Worldox توسط شرکت، نقش مهمی داشت.

اوایل این ماه، در کنفرانس سه روزه NetDo،ents Inspire 2022 برای مشتریان و شرکا، میزبان LawNext، باب آمبروگی، با هاک برای گفتگوی زنده در مورد استراتژی محصول و نقشه راه شرکت نشست. هشدار اسپوی،: چشم انداز او برای پلتفرم شامل خودکارسازی و پیوند دادن هر مرحله از گردش کار اسناد قانونی است.

از حامیان مالی خود تشکر می کنیم

این ،مت از LawNext سخاوتمندانه توسط حامیان مالی ما ممکن شده است. ما از حمایت آنها قدرد، می کنیم و امیدواریم آنها را بررسی کنید.

اگر از گوش دادن به LawNext لذت می برید، لطفاً هرجا که به پاد،ت گوش می دهید، نظر خود را برای ما ارسال کنید.


منبع: https://www.lawnext.com/2022/11/lawnext-podcast-dan-hauck-chief-،uct-officer-at-netdo،ents-on-the-companys-،uct-strategy-and-roadmap.html