دسته‌ها
اخبار

کانون وکلای دادگستری اصفهان-وکالت

رفتید از صحبت های او یادداشت بردارید و به این صورت می تونید جواب سوال هاتون رو بگیرید و صحبت ها و جواب های وکلای مختلف را با هم مقایسه کنید. چنانچه شما وکیل می باشید و تمایل دارید در این لیست به مدت ۴ ماه قرار بگیرید اینجا را کلیک کنید. لطفا در هنگام تماس اعلام کنید از سامانه وکیل نوین با ایشان تماس گرفته اید تا وکیل پاسخگوی شما باشند. مشاهده تصاویری از نمونه آراء صادره که وکیل حسین یاوری وکالت آنها را بر عهده داشته است.ادامه نوشته…

  • وکیل باید با ادبیات کلاسیک همچنین ادبیات مردمی نیز آشنایی لازم را داشته باشد تا در جای مناسب از آنها استفاده کند که تاثیر بسزایی در ژرفای ذهن قاضی نسبت به موضوع مورد ترافع خواهد داشت و همانطور که گفته شد نباید از نقش رعایت دستور زبان در نگارش متون حقوقی چشم پوشی کرد.
  • گروه وکلای مهر اصفهان گروهی از بهترین وکلای متخصص اصفهان که دارای سابقه ۱۵ ساله وکالت در امور حقوقی می باشند و درطی سالهای گذشته ، موفق ترین پرونده‌های حقوقی را با آمار رضایتمندی بالا ارائه نموده است.
  • امکان بررسی سوابق کاری وکلای حرفه ای دعاوی تجاری اصفهان در دادداک نیز در این سامانه فراهم شده است.
  • حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.

با میثم ولی زاده، وارد دعاوی دادگاه، خریدهای سنگین و قرادادهای مهم شوید تا ضریب خطای خود را صفر کنید. شهروندان اصفهانی برای دعاوی امور حقوقی، کیفری، ملکی، دعاوی ارث و میراث، مشاوره و تنظیم لوایح دفاعیه، دادخواست و شکواییه، اظهارنامه و کلیه امور اسناد تجاری و بازرگانی، اقرارنامه و وکالتنامه بخشش مهر و دین، تنظیم قراردادهای مالی و … به وکیل ولی زاده اعطای وکالت نمایند. این وبسایت با معرفی جمعی از وکلای پایه یک استان اصفهان با اشاره به تخصص و سابقه فعالیت آنها در دعاوی حقوقی (مطالبه مهریه، طلاق، دعاوی مالی، ملکی، امور شرکت ها و…) و کیفری (ضرب و شتم، قاچاق، قتل، مواد مخدر و…) توانسته است با افتخار در خدمت همشهریان اصفهانی جهت یافتن وکیل مورد نظر خود باشد.

وکیل‌ اصفهان

خانم سالم دارای مشاوره حضوری و غیر حضوری می‌باشد که با تعیین وقت قبلی و همراه با هزینه است. کارشناس حقوق قضایی، دارای 13 سال سابقه درخشان وکالت که به مدت 3 سال وکیل و مشاور حقوقی شرکت بیمه رازی استان اصفهان بوده است. دارای پروانه وکالت به شماره 1457 از کانون وکلای دادگستری که در سال 1387 صادر شده است. آقای بابا شاهی دارای خدمات وکالتی مانند قرارداد، اخذ پرونده و مشاوره حضوری می‌باشد که مشاوره با تعیین وقت قبلی و همراه با هزینه است. دارای پروانه وکالت به شماره 922از کانون وکلای دادگستری که در سال 1386صادر شده است. آقای شبیه گردان دارای مشاوره حضوری و غیر حضوری می‌باشد که با تعیین وقت قبلی و همراه با هزینه است.

دفتر وکیل پایه یک رضا زیرک باش

ایشان یکی از بهترین وکلای کیفری و حقوقی اصفهان شناخته شده اند زیرا دارای صفات امانت داری، باتجربگی، واقع بینی و موقعیت سنجی هستند بنابراین بهترین نتیجه را برای پرونده موکلین خود رقم می زنند. آقای علیجانی در زمینه پرونده های کیفری، جنایی، ملکی، خانواده، حقوقی و مدنی فعالیت می کنند. خدماتی که ایشان ارائه می دهند، مشاوره به روش های حضوری، تلفنی و آنلاین است به گونه ای که هر فردی با توجه به شرایط خود امکان مشاوره با ایشان را داشته باشد. گروه وکلای مهر اصفهان گروهی از بهترین وکلای متخصص اصفهان که دارای سابقه ۱۵ ساله وکالت در امور حقوقی می باشند و درطی سالهای گذشته ، موفق ترین پرونده‌های حقوقی را با آمار رضایتمندی بالا ارائه نموده است.

این موسسه با مدیریت حمید بابایی وکیل پایه یک دادگستری مدیریت میشود و بصورت تخصصی و انجام تبادل نظرات مختلف از وکلای این موسسه قبول وکالت نموده و نسبت به حقوق و استیفای حقوق موکل اقدام میگردد. اولین و مهمترین قدم در شروع پرونده شما یافتن شماره تلفن وکیل خوب در اصفهان و انتخاب یک وکیل خوب ، باسواد و باتجربه است. زیرا یک وکیل خوب با دفاع کامل و درست از حقوق شما در دادگاه ، فن بیان قوی و انتقال صحیح مطلب در جلسات دادرسی می تواند نتیجه پرونده را به نفع شما تغییر دهد.

اگر می خواهید لیست وکلای تمام کشور را مشاهده کنید، روی لیست وکلا کلیک کنید. همچنین، شما می توانید وکلای کل کشور را بر اساس استان، شهر و یا تخصص آنها در کادرهای زیر جستجو کنید تا لیست وکلای مورد نظر شما به نمایش درآید. برخی از وکلای متبحر دعاوی تجاری جهت ارائه خدمات وکالتی و مشاوره حقوقی در اصفهان، در سامانه حقوقی دادداک حضور دارند. در دادداک این امکان فراهم شده تا چنانچه در جستجوی وکیل دعاوی تجاری در اصفهان هستید، بتوانید اطلاعات تماس وکلای متخصص دعاوی تجاری در اصفهان را ملاحظه نموده و برای اعطای وکالت به دفتر کار ایشان مراجعه و یا برای دریافت مشاوره حقوقی با منشی دفتر ایشان جهت رزرو نوبت تماس حاصل نمایید. گروه اصفهان وکیل با تجربه چندین ساله در زمینه های حقوقی و کیفری ضمن معرفی وکلای برتر استان اصفهان، آماده ارائه خدمات مشاوره تلفنی و اینترنتی به هموطنان عزیز در سراسر کشورمان ایران و مشاوره آنلاین تصویری برای ایرانیان مقیم خارج کشور می باشد.