دسته‌ها
اخبار

جستجوی وکیل ـ وکیل پایه یک-وکالت

هرگاه شخصی دیگری را مأمور انجام عمل مادی کند در صورتی که عقد معوض باشد اجاره اشخاص یا جعاله است و اگر عقد مجانی باشد مشمول ماده ۱۰ قانون مدنی است . وکلایی در ایران وجود دارد که بسیار نام آور هستند و همواره مورد اعتماد و اطمینان مردم واقع شده اند. آن ها وکلایی هستند که وظایف اصلی خود را به عنوان وکیل به بهترین نحو انجام می دهند. بنابراین می خواهیم در مورد وظایف بهترین و خبره ترین وکیل ها صحبت کنیم.

  • وکلای سرشناسی مانند مهرانگیز کار، سعید دهقان، شهره اسفندیارپور، سید محمد سیف‌زاده، منیژه محمدی، محمد مقیمی، گیتی پورفاضل و محمد اولیایی‌فرد از جمله امضاکنندگان این بیانیه هستند.
  • ایشان در انواع دعاوی کیفری قتل، قطع عضو، ضرب و جرح عمدی، قتل غیرعمدی ناشی از تصادفات رانندگی، سقط جنین، شرکت در قتل و صدمات بدنی، کلاهبرداری، اختلاس، جعل و … فعالیت داشته اند و تجارب بسیاری کسب نموده اند.
  • در گزارش حقوق و دستمزد جاب ویژن، میزان درآمد مشاوران، کارشناسان، کارشناسان ارشد و مدیران حقوقی بر اساس نظرسنجی‌ای که بین 664 نفر از آن‌ها صورت گرفته، تعیین‌شده است.
  • من به یک وکیل در ایران برای انحصار وراثت به صورت فوری نیاز دارم.
  • وکیل در موضع دفاع، از تامینات شغل قضا برخوردار است و شخصاً امکان مبادرت به تجارت ندارد چون خلاف شان اوست.

ضمن این‌که شما باید به وکیل از طریق سامانه ثنا یا میخک وکالت دهید. که سامانه میخک مربوط به وزارت امور خارجه و سامانه ثنا مربوط به قوه قضاییه است. برای وکالت دادن باید اطلاعات وکیل خود را به صورت کامل وارد کنید که قابل پیگیری است. نتیجه قطعی هر پرونده ای توسط قضات محترم دادگستری تصمیم گیری می شود و اینکه انتظار داشته باشیم وکیل تضمین نتیجه ای را دهد که تماما در آن دخیل نیست، کار درستی نمی باشد.

در چه مواردی متهم حق انتخاب بهترین وکیل ایران را ندارد؟

همچنین ایشان موفق به دریافت مدرک دکتری حقوق خصوصی از دانشگاه مونتسکیو فرانسه شده اند. از طرف دیگر به مدت 20 سال عضو هیئت علمی دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی بوده اند. اما کارآموز وکالت یا وکیل پایه دو فردی است که در حال گذراندن دوره کارآموزی نزد وکیل سرپرست است و در صورتی که صلاحیت علمی و عملی کافی را داشته باشد و در آزمون اختبار قبول شود موفق به دریافت پروانه وکالت پایه یک دادگستری می شود.

بیشتر پرونده‌های معروف او در دفاع از اشخاص مشهور سیاسی است و یا مربوط به اتفاقات سیاسی و اجتماعی و مطبوعات می‌شود. این وکیل پرونده‌های خود را خیلی کمتر رسانه‌ای می‌کند و همیشه احتیاط را رعایت می‌کند. متاسفانه وکیل غلامعلی ریاحی پس از تحمل دوره‌ای بیماری سرطان، بعد از یک هفته ماندن در کما، روز دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ درگذشت. شخصی که وکیل نباشد بدون شک نتیجه صد در صد را برای شما ارائه می دهد و می گویید که ما بدون شک این پرونده را برنده می شویم که نشان از کلاهبردار بودن آن طرف است. اگر عملی اجرا پذیر نیست و یا از همان اول مشخص است که به نتیجه دلخواه نمی رسد پس عالی است که وکیل وانمود نکند که درست خواهد شد و یا قول بیهوده به موکل ندهد. وکیل می بایست نظارت کافی و خوبی بر اجرای دستور صادر شده از دادسرا داشته باشد و کار او پس از اصدار دستور به پایان نمی رسد و این کار برای خودداری از حق موکل بسیار لازم است.

وکیل طلاق در ایران

خدمات سامانه میخک بسیار گسترده بوده و تمامی امور کنسولگری ایران را برای هموطنان انجام می‌دهد. برای ارتباط با تیم وکیل من می توانید در هر ساعت از شبانه روز شرح مشکل خود را به شماره ۰۹۱۲۶۰۰۸۷۲۰ از طریق واتساپ ارسال نمایید. وکالت باید در امری داده شود که خود موکل بتواند آن را بجا آورد وکیل هم باید کسی باشد که برای انجام آن امر اهلیت داشته باشد . بر طبق ماده ۶۵۶ وکالت عقدی است که به موجب آن یکی از طرفین طرف دیگر را برای انجام آن یرنایب خود می نماید . سلام برای درخواست ویزای کاری برزیل کدامیک از این عزیزان بهتر…

حکم رابطه در زمان عده طلاق بائن

همین موضوع باعث میشود که علاوه بر تسریع مراحل دادرسی و جلوگیری از به هدر رفتن زمان طرفین دعوا، پرونده با نتیجه ی مطلوب تری همراه خواهد شد. ایشان استاد تمام دانشکده حقوق دانشگاه تهران، حقوقدان، نویسنده، عضو کانون وکلای کانادا و استاد دانشگاه اتاوا کانادا بوده اند. ایشان مدرک لیسانس خود را از دانشگاه تهران دریافت نمودند و مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی را از دانشگاه پاریس دریافت کرده اند و در نهایت با مطالعه تطبیقی در حقوق فرانسه، آمریکا و انگلیس موفق به دریافت دکتری حقوق در زمینه حقوق تجارت شدند. از آن جا که در خصوص پرونده شما رای قطعی صادر شده است تنها راه اعتراض فوق العاده یا همان اعاده دارسی کیفری باقی مانده است که البته شرایط خاصی دارد و احتمال موفقیت در آن بستگی به مدارک و شرایط خاص هر پرونده دارد.