دسته‌ها
اخبار

جشن 20 سالگی وبلاگ LawSites


باورش برای من سخت است، اما شنبه بیستمین سالگرد این وبلاگ بود. که در 19 نوامبر 2002 با این پست مقدماتی.

من در واقع نوشتن در مورد این مطالب را حتی زودتر شروع کردم، در سال 1995، زم، که شیفتگی من به پتانسیل اینترنت برای وکلا باعث شد یک ستون سندیکا راه اندازی کنم. وکلا.آنلاین، با شروع این ،ط افتتاحیه، اینترنت: انقلابی در قانون. که منجر به انتشار اولین خبرنامه برای وکلا در مورد اینترنت برای سالها شد. حقوقی.آنلاینو سپس به چندین کتاب در مورد وب برای وکلا، و در نهایت به این وبلاگ، که به نظر می رسد تنها راه من، برای همگام شدن با تغییرات سریع در اینترنت و فناوری حقوقی است.

در حالی که دو دهه از نوشتن این وبلاگ را جشن می گیرم (و به سه دهه نوشتن در مورد فناوری نزدیک می شوم)، بسیار خوش شانس هستم که در کنار پیشرفت و پذیرش فناوری در حرفه حقوقی و نوآوری ها جایگاهی در کنار حلقه داشتم. در خدمات حقوقی که فناوری به پیشبرد آن کمک کرده است.

برای تشویق و توانمندسازی و حمایت من در داشتن آن صندلی کنار رینگ، برای همیشه از خیلی ها سپاسگزارم. اجازه دهید برخی از ،، که مهم ترین بوده اند را نام ببرم:

  • شما. بدون خواننده، این وبلاگ چیزی نیست. من هرگز به اعداد و ارقام ترافیک وسواس نداشتم، اما به مخاطب، که بتوانم به نوعی تفاوت ایجاد کنم اهمیت می دهم. خوشحال‌کننده‌ترین پاداش نوشتن این وبلاگ، بازخوردی است که در طول سال‌ها از خوانندگ، دریافت کرده‌ام که به من گفته‌اند که برای آنها تفاوتی ایجاد کرده‌ام و برای اطلاع‌رس، به این وبلاگ تکیه می‌کنند. شرکت‌هایی داشته‌ام که به من گفته‌اند این وبلاگ موفقیت آنها را تسریع کرده است و دیگران من را به خاطر از کار انداختن آنها سرزنش می‌کنند. من خوانندگ، از تمام جنبه های حرفه حقوقی، از خارج از این حرفه و از سراسر جهان دارم. شما سوختی هستید که این کار را ادامه می دهد.
  • عدالت. دوازده سال پیش، من تقریباً این وبلاگ را تعطیل کردم تا زم، که بنیانگذاران Justia (و بنیانگذاران اصلی FindLaw) خانه جدیدی به من پیشنهاد دادند. استیسی استرن و تیم استنلی. Justia برای 10 سال از 20 سال خود خانه این وبلاگ بوده است، و گویی این کافی نبود، Stacy، تیم و تیم Justia – مهمتر از همه واسو کاپتو، COO و CTO — امسال شرکا و حامیان ما در توسعه و راه اندازی بوده اند راهنمای فناوری حقوقی LawNext. کلمات برای ابراز قدرد، از آنها برای تمام کارهایی که انجام داده اند کافی نیست.
  • ل، بلاگ. به مدت سه سال، از سال 2018 تا 2021، من وبلاگ خود را به LexBlog منتقل کردم، همزمان با دوره ای که در آن به ،وان ناشر و سردبیر با این شرکت کار کردم و LexBlog همچنان میزبان من است. م،تور Legaltech سایت. قبل از اینکه با LexBlog کار کنم و از آن زمان به بعد ادامه دهم، همه از کار من بسیار حمایت ،د، که از این بابت سپاسگزارم. اما من مدیون قدرد، خاصی به بنیانگذار و مدیر عامل LexBlog هستم کوین اوکیف. او نه تنها از نظر حرفه ای از من و این وبلاگ حمایت کرده است، بلکه سال هاست که یک دوست واقعی نیز بوده است. بسیاری از متخصصان حقوقی به من گفته اند که کوین الهام بخش آنها برای شروع وبلاگ نویسی و انگیزه ادامه دادن به آن بوده است.
  • بالاتر از قانون. در سال 2016، از دعوت شدنم برای تبدیل شدن به یک ستون نویس برای فراتر از قانون بسیار هیجان زده بودم. در سال‌های پس از آن، ATL و وبلاگ من از رابطه‌ای همزیستی برخوردار بوده‌اند، اما بدون شک برای من بسیار بیشتر از آنها مفید بوده است. با تشکر از سردبیر سابق دیوید لات برای استخدام من در جمع؛ جان ،نرمدیر عامل شرکت مادر ATL Breaking Media، به دلیل حمایت مستمرش؛ و به همه سردبیران ATL که من این شانس را داشتم که با آنها کار کنم (با یک فریاد ویژه جو پاتریس برای اینکه به طور منظم در هفته نامه ما هستید هفته فناوری حقوقی پاد،ت).
  • بن آمبروگی. یک مزیت نسبتاً اخیر – و بسیار پرارزش – این وبلاگ که 20 سال پیش هرگز نمی توانستم آن را پیش بینی کنم، فرصت کار با پسرم بود. در ابتدا، او به من کمک کرد تا پاد،ت LawNext خود را در سال 2018 راه اندازی کنم، زم، که از شبکه گفتگوی حقوقی جدا شدم، سپس شروع به کمک به من برای ،ب درآمد بهتر از این وبلاگ کرد، و در نهایت این همکاری ما را در اوایل سال جاری به تأسیس این وبلاگ سوق داد. راهنمای فناوری حقوقی LawNext.
  • حامیان من نمی توانم به اندازه کافی از شرکت هایی که تبلیغات و حمایت هایشان از این وبلاگ و پاد،ت LawNext من در طول سال ها حمایت کرده اند تشکر کنم. تعداد آنها برای ذکر اینجا بسیار زیاد است، اما اجازه دهید از دو حامی وفادار و قدیمی تشکر ویژه کنم. اولی این است الگو، شرکتی که خانه است به پلتفرم های مدیریت تمرین تمرین پلنگ، Bill4Time، MerusCase و لولی لاو; را پلت فرم پرداخت الکترونیکی سرفصل; و نرم افزار حسابداری قانونی کتاب های اعتماد. پارادایم بیش از دو سال است که شریک ثابتی در حمایت از وبلاگ و پاد،ت من بوده است و اکنون نیز حامی دایرکتوری LawNext است. دیگری شرکت مدیریت تمرین است مورد من، که اسپانسر اصلی پاد،ت من بود و به ما کمک کرد تا آن را شروع کنیم و از جهات مختلف حامی کار ما باقی مانده است.

احتمالاً اینجا همان جایی است که قرار است اعلام کنم که گیره هایم را آویزان می کنم. اما من برای انجام این کار آماده نیستم. حقیقت این است که دلیل ادامه این کار این است که از آن لذت می برم، و قصد دارم تا چند سال دیگر به این تفریح ​​- و صندلی کنار رینگم- ادامه دهم.

ع، ویژه توسط متیو بال بر پاشیدن.


منبع: https://www.lawnext.com/2022/11/cele،ting-20-years-of-lawsites-blog.html