دسته‌ها
اخبار

دانشجوی تولین که مقاله یهودی ستیزانه نوشت، ادعا می شود که از دانشگاه رانده شده است


دانشگاه تولان بالاترین درصد دانشجویان یهودی (حدود 40 درصد) را نسبت به سایر دانشگاه های سکولار در کشور دارد. سارا می، دانشجوی Tulane، یک قطعه واقعا ،انه و مذموم برای یک نشریه محافظه کار خارج از دانشگاه نوشت که از اظهارات اخیر یهودستیزانه ک،ه وست دفاع کرد. من هیچ دلیل خوبی نمی بینم که به او دفاع غیرمعمول بیشتری بازی کند، اما اگر واقعاً می خواهید آن را بخو،د، میتو،د اینجا پیدایش کنید.

دانشجوی، که از یهودی‌ستیزان دفاع می‌کنند، یا در واقع اظهارنظرهای یهودی‌ستیزانه خودشان را می‌کنند، مانند صحبت‌های دانشجویان حقوق دانشگاه نیویورک در مورد «تسلط صهیونیست‌ها بر رسانه‌ها» و «رسانه‌های اسلام‌هراسی و حمایت‌شده توسط رژیم صهیونیستی آمریکا و غرب»، متأسفانه خبری نیست. ولی اتفاق بعدی باید باشد.

تفسیر ما ظاهرا با تهدید به مرگ مواجه شد.

ما با معاون رئیس و رئیس دانشجویان تولین، اریکا وودلی، ملاقات کرد، او به ما توصیه کرد که دانشگاه را حداقل برای چند هفته ، کند، زیرا مدیریت تولین معتقد نیست که او در محوطه دانشگاه امن است. “به گفته ما، دین وودلی به او گفت که تولین “احتمالا” می تواند او را در محوطه دانشگاه ایمن نگه دارد اما “احتمالاً نه” مستقیماً خارج از دانشگاه. ما در حال هماهنگی با اساتیدش برای تکمیل ترم آنلاین است.”

با فرض صحت این ادعاها، پاسخ من، در اینجا این بود که تولین (1) تمام تلاش خود را برای ایمن نگه داشتن ما انجام دهد. و (2) تمام تلاش خود را برای بررسی تهدیدها انجام دهد و در صورت واقعی بودن آنها، عاملان را پیدا و تحت پیگرد قانونی قرار دهد. در عوض، تولین خودش در حال “تحقیق” از دانش آموز است، حتی اگر همانطور که FIRE گزارش می دهد، نظرات توهین آمیز او به طور کامل توسط سیاست های خود تولین محافظت می شود.


منبع: https://reason.com/volokh/2023/01/18/tulane-student-w،-wrote-antisemitic-article-drive-off-campus/