دسته‌ها
اخبار

رسوایی واقعی OLCC آیا دو مجموعه قانون وجود دارد


ما از سال 2015، زم، که قو،ن برای برنامه مصرف بزرگسالان آغاز شد، با کمیسیون ، و شاهدانه اورگان به طور مداوم کار می کنیم. در طول سال‌ها، ما با بسیاری از مسائل مربوط به انطباق، از جمله اعلامیه‌های لغو مجوز پیشنهادی به مشتریان صاحب مجوز از OLCC، برخورد کرده‌ایم. ما همچنین دیدیم که کمیسیون موضع و فلسفه خود را به شدت در مورد اجرا تغییر داد.

در روزهای اولیه، OLCC بر “تعلیم انطباق” و کار با مجوزهایی که مرتکب اشتباه می شدند – صادقانه یا غیر واقعی- تاکید کرد. ما بعداً شاهد گذار به سمت اجرای سنگین بودیم، زیرا کمیسیون با قانونگذار در تلاش برای حذف مجوزها کار کرد.

مشکل این است که OLCC با مشاغل کوچک بسیار متفاوت از لباس های بزرگتر رفتار می کند. مدتی است که این را در وبلاگ می گوییم (برای مثال اینجا و اینجا را ببینید). و وقتی می گویم “OLCC” لطفاً توجه داشته باشید که من در مورد پرسنل خاص OLCC صحبت نمی کنم. افراد بزرگی در کمیسیون وجود دارند که باهوش هستند، سخت کار می کنند و واقعاً اهمیت می دهند. این پست برای آنها نیست.

رسوایی های اخیر OLCC ، و شاهدانه

امسال، OLCC و صنعت شاهدانه با رسوایی های دو بیتی در نادری قرار دارند. کارها با گزارش های الف آغاز شد معامله زمین سایه دار و با افشاگری هایی که مدیر اجرایی، قانونگذاران و دیگران بودند تشدید شد احتکار بطری های کمیاب بوربن برای خودشان. دومی به خصوص احساس کوچکی و چاق شدن می کرد.

اخیرا، سوفی پیل هفته ویلامت، رگبار گزارش‌های تحقیقی از لا موتا، دومین زنجیره بزرگ داروخانه‌های اورگان را هدایت کرده است. OLCC به صدور مجوز برای آن ،ده فروش سرکش ادامه داد، علیرغم این واقعیت که لا موتا: الف) میلیون ها دلار در سال 2017 به فروش رسیده بود. حق بیمه ایالتیب) بیش از 30 بار توسط فروشندگان بدون حقوق، کارمندان بدرفتار و دیگران شکایت کرد و ج) متهم به تلاش برای انحراف 148 پوند موجودی شاهدانهدر میان دیگر نه‌های جدی، در پرونده‌ای که در اوایل سال ۲۰۲۰ به پایان رسید.

OLCC و ،ده فروشان بزرگ شاهدانه، به عقب برمی گردند

پرونده “انحراف” لا موتا چند سال ادامه داشت. ما مشتری، داشتیم که از نزدیک تماشا می‌،د، از جمله یک لباس بزرگ‌تر که آماده جهش بود. یک فرض کلی این بود که با توجه به ماهیت اتهامات و شواهد، لا موتا پخته شده بود و آن فروشگاه‌ها در دسترس خواهند بود. البته اینطور نشد: لا موتا مقداری جریمه پرداخت و طبق معمول به تجارت برگشت. در همان دوره، OLCC مجوز بسیاری از لباس‌های کوچک‌تر را، اغلب با هزینه‌های کمتر، لغو کرد. برخی از آنها توان جنگیدن را نداشتند.

در تمام این مدت، ما یک مورد به خصوص جالب را با OLCC حل و فصل کردیم. مشتری صاحب مجوز ما با نام Rose City Buds & Flowers شناخته می شد. این یک فروشگاه کوچک متعلق به زنی بود که موافقت کرده بود به نکتار، بزرگترین ،ده فروش ایالت، بفروشد. قبل از گرفتن مجوز OLCC، همانطور که لازم بود، Nectar عملاً فروشگاه را ،ید اما از ت،یم سود با Rose City خودداری کرد. سپس Nectar یک سری تخلفات دیگر OLCC را در فروشگاه انجام داد که به مجوز مشتری ما تعلق گرفت. کمیسیون تصمیم گرفت مجوز نکتار را صادر کند و بدون توجه به معامله، کتاب را به سمت مشتری ما در راه بیرون انداخت. (شهد متعاقباً از پرداخت پول رز سیتی برای فروشگاه خودداری کرد؛ مشتری ما بود مجبور به شکایت.)

از قضا، حل و فصل منتشر شده بین رز سیتی و OLCC در کنار تسویه‌حساب‌های تعیین‌شده بین OLCC و Nectar برای سایر تخلفات، در جاهای دیگر، از جمله یک سری از نقض‌های رده I، II و III اجرا شد. و اینها اتهامات یکباره یا تسویه حساب بین OLCC و زنجیره نبود. یک سال بعد، کمیسیون و شهد حل و فصل شد یک بهمن از 28 اتهام جدید که باز هم، بسیاری از ناظران صنعت فکر می‌،د یک زنجیره برجسته پخته می‌شود. این تخلفات در زنجیره تامین نکتار از مواردی مانند تحویل حشیش به اقامتگاه‌های بدون مجوز (“انحراف”؛ شاید شدیدترین نه) تا عدم نظارت لازم در اماکن دارای مجوز رخ داده است. این اتهامات عمدتاً ناشی از “توقف معمول ترافیک” توسط پلیس است که معلوم شد یک کامیون U-Haul بدون علامت و نامشخص است که دارای حشیش Nectar است.

جدیدترین تسویه حساب ها در ماه مه 2020 اتفاق افتاد. از آن زمان، OLCC به سختی در مورد “بازیگران بد” (حرف های آنها) صحبت می کند، اما از چنگال خود برای ش،ت دادن اپراتورهای کوچک استفاده می کند. مجوز هیچ لباس بزرگی لغو نشده است. ش،ت ممکن است به روش‌های مختلفی رخ دهد: اغلب، یک اخطار لغو مجوز پیشنهادی کافی است، زیرا بسیاری از افراد در صنعت در حال مبارزه، امکانات لازم برای مبارزه را ندارند.

ما همچنین دیده‌ایم که OLCC «سیاست‌های» ادعایی خود را در مورد تخلفات و تسویه حساب خم کرده و می‌شکند. در یک مورد به خصوص خسته کننده، مشتری ما خود گزارش شده نقض ارائه به م،ای واقعی کلمه یک ماده ماری جوانا، خارج از محل، به یک ،دسال. مطمئناً این رفتار نادرست بود، اما در مقایسه با موارد فوق هیچ چیز. قبل از اینکه ما به مشتری کمک کنیم به توافقی برسد که به او اجازه می‌دهد مزرعه و فروشگاه خود را بفروشد، OLCC سخت تلاش کرد مجوزهای او را لغو کند. سپس OLCC در طول فرآیند تأیید ،یدار، برای ماه‌ها تاریک شد و عملاً فروش را از بین برد.

در نهایت، کمیسیون برای توجیه نتیجه، «سیاست» حول منافع مالی در حین تسویه حساب را ذکر کرد. نه تنها این موضع مخالف روح حل و فصل بود. این با اقدامات “سیاست” کمیسیون در مورد موضوعاتی که شرکت حقوقی من اخیراً رسیدگی کرده بود، ناسازگار بود. اما مشتری اینجا تمام شده بود. او مانند لا موتا زنجیره بزرگی نبود که پول مالیات دهندگان را برای مبارزه با این روند هدایت می کرد. و شکمش بالا رفت.

دو مجموعه از قو،ن و سیاست های OLCC حشیش

شاهدانه اورگان در حال حاضر یک آشفتگی است. غم انگیز است. ما مشتریان بزرگی داریم که به طور خاص از داستان La Mota خشمگین هستند. آن لباس سرکش اخیراً از یکی از آنها در یک جامعه کوچکتر به خیابان نقل مکان کرد. مشتری در تماسی از من پرسید: “چگونه می تو،م با آن رقابت کنیم؟ ما به فروشندگان خود پول می دهیم. ما مالیات خود را پرداخت می کنیم. ما به کارمندان خود بیمه درم، می دهیم و بقیه … لا موتا به ،ی پول نمی دهد. آن‌ها قیمت‌ها را به ۲ دلار در هر گرم می‌رسانند و ما کشته می‌شویم.»

شهد نیز به حقه های قدیمی خود عمل می کند. ما درگیر فروش بودیم که سال گذشته بسته شد و در آن Nectar دوباره از مانور «توافق خدمات در مورد استروئیدها» برای ،ید مؤثر فروشگاه قبل از تأیید OLCC استفاده کرد. اینکه چرا فروشندگان به این نوع چیزها ادامه می دهند بسیار گیج کننده است (به طور واضح، در طول دوره “خدمات” نکتار حتی یک پنی سود نیز پرداخت نکرده است.) اگر منصف باشیم، ممکن است که OLCC از آنچه که داشته است آگاه نبوده باشد. در آن معامله خاص اتفاق افتاد. اما وقتی می‌بینید زنجیره‌های بزرگ‌تر به طور مداوم و بدون مجازات کار می‌کنند، به راحتی بدبین می‌شوید.

همه اینها با این واقعیت تشدید می شود که OLCC تحت نظارت رسانه ها قرار دارد و به نظر می رسد در وضعیت پرسنل دائمی است. قبل از استعفای مدیر اجرایی به دلیل رسوایی، پست‌های بلندپایه دیگری در سمت حشیش – به ،وان مثال مدیر صدور مجوز و مدیر انطباق – در سال‌های اخیر بارها تغییر کرده است. گاهی اوقات، این و سایر نقش های کلیدی نیز ناتمام مانده اند. سازمان از نظر ،یب و جهت گیری خارج از مسیر است.

از روی صندلی خود، وقتی عبارت “خط مشی OLCC” را می شنوم، به سادگی رمز “آنچه می خواهیم اینجا انجام دهیم” است. وقتی عبارت “برای همه دارندگان مجوز” را می شنوم به م،ای “برای همه دارندگان مجوز به جز دارندگان مجوز بزرگ.” بنابراین من حدس می‌زنم خوشحالم که یک دارنده مجوز نیستم – به خصوص یک مجوز کوچکتر. و در حالی که من دوست دارم شاهد فروکش ، رسوایی‌ها باشم، اما همچنین می‌خواهم این را برجسته و ثابت کنم. ما به مجموعه ای از قو،ن و سیاست ها برای همه در حشیش اورگان نیاز داریم.


منبع: https://harrisbricken.com/cannalawblog/the-real-olcc-scandal-is-there-are-two-sets-of-rules/