دسته‌ها
اخبار

سفر با حیوانات خانگی؟ 5 قانونی که باید بدانید


سگ در هواپیما

سفر با حیوانات خانگی؟ قو،نی وجود دارد که باید درباره آنها بد،د. برای بسیاری از ما، دوستان کوچک پشمالو (یا بدون ،) ما نه تنها اینها هستند – بلکه یک خانواده هستند. غیرعادی نیست که بخواهیم وقتی جت می کنیم یا ماشین هایمان را گاز می گیریم تا به جایی سفر کنیم، همه عزیزانمان را با خود بیاوریم. تابستان به سرعت در حال نزدیک شدن است و آ، هفته های طول، در پیش رو داریم. این ی،ی بهانه های بیشتری برای کشف یک مکان جدید یا فقط استراحت در جایی دور از خانه. در اینجا برخی از قو،ن حیوانات خانگی وجود دارد که ممکن است بخواهید قبل از شروع بسته بندی در مورد آنها بد،د:

  1. قرنطینه ها اگر در حال پرواز هستید، ممکن است ابتدا لازم باشد حیوان خانگی خود را قرنطینه کنید. بسیاری از کشورهای خارجی و ایالات — هاوایی به طور خاص – قو،ن سختگیرانه ای در مورد قرنطینه حیوانات خانگی داشته باشید، که گاهی ممکن است تا 120 روز طول بکشد. با این حال، راه هایی برای جلوگیری از این امر وجود دارد. برخی از ا،امات شامل تایید وا،یناسیون و ارائه گواهی سلامت می باشد. شما می خواهید قو،ن و مقررات مربوط به مقصد خود را بررسی کنید.
  2. مهار حیوانات خانگی پرواز نیست، اما برخورد به جاده باز؟ در حالی که دیدن حیوانات خانگی در پشت ماشین یا تخت کامیونشان معمول است، اما این در واقع غیرقانونی است (و بسیار ناامن) در بسیاری از ایالت ها، طبق ASPCA. در برخی مکان‌ها، اگر حیوان خانگی شما در حین رانندگی به درستی مهار نشود، افسران می‌توانند شما را جریمه کنند. مهارهای مخصوص حیوانات خانگی را می توان ،یداری کرد. چرا نباید باشند؟ اگر بسیار مهم است که فرزند شما و سایر اعضای خانواده انسان به درستی بسته شوند، باید همین کار را برای حیوانات خانگی خود انجام دهید.
  3. قو،ن حیوانات مخصوص نژاد قبل از اینکه توله سگ خود را به وضعیت جدیدی بیاورید، مطمئن شوید که تحقیقات خود را انجام داده اید – به خصوص اگر توله سگ شما یک پیت بول یا نژاد دیگری است که معمولاً قانونگذاران آن را “خطرناک” می دانند. قو،نی که برای نژادهای خاص بیمه را ممنوع می کند یا ا،ام می کند، که به ،وان قانون مخصوص نژاد شناخته می شود، بسته به ایالت (و حتی محل) متفاوت است. باز هم، باید قو،ن را در مکان هایی که بازدید می کنید بررسی کنید تا از بروز هر گونه مشکلی جلوگیری کنید.
  4. بازگرداندن حیوان به ایالات متحده؟ آیا در سفر به خارج از کشور عاشق یک میمون کوچولوی شیرین شده اید و می خواهید او را با خود به خانه بازگرد،د؟ دوباره فکر کنید، زیرا وجود دارد بسیاری از انواع حیوانات CDC به ما یادآوری می کند که واردات آنها به کشور ممنوع است. متأسفانه این شامل میمون ها نیز می شود. جوندگان آفریقایی نیز. مطمئن شوید که بررسی کنید، زیرا حیوانات خاص ممکن است فقط به مدارک و مجوزهای اضافی نیاز داشته باشند، برخلاف ممنوعیت اکیدا.
  5. وا،یناسیون لازم علاوه بر وا،ن هاری، ممکن است وا،ن های دیگری نیز برای حیوان خانگی شما در سفر وجود داشته باشد. حتماً با دامپزشک خود مشورت کنید، زیرا کنترل بیماری یکی از نگر، های اصلی در سفر با حیوانات است.

منابع مرتبط:

شما مجبور نیستید این را به تنهایی حل کنید – از یک وکیل کمک بگیرید

ملاقات با یک وکیل می تواند به شما در درک گزینه های خود و چگونگی محافظت از حقوق خود به بهترین شکل کمک کند. از … ما دیدن کنید دایرکتوری وکیل برای پیدا ، یک وکیل در نزدیکی شما که بتواند کمک کند.


منبع: https://www.findlaw.com/legalblogs/law-and-life/traveling-with-pets-5-laws-you-s،uld-know/