دسته‌ها
اخبار

مقامات به مرگ تایر نیکولز پاسخ دادند، افسران متهم شدند


ویرایش: تصاویر ویدئویی از حمله تایر نیکو، توسط شهر ممفیس و اداره پلیس ممفیس منتشر شده است. پوشش ما از این فاجعه و واکنش محلی و ملی ادامه خواهد داشت.

انتظار می‌رود که تصاویر دوربین بادی از برخورد پلیس که باعث شد تایر نیکو، 29 ساله از ممفیس، تنسی، عصر امروز منتشر شود، زیرا پلیس در چندین شهر برای تظاهرات آماده می‌شود و رهبران، از جمله جو بایدن، رئیس‌جمهور، از معترضان می‌خواهند که در آنجا باقی بمانند. صلح آمیز

سرلین دیویس، رئیس پلیس ممفیس، پیش از انتشار این ویدئو، اظهاراتی را ارائه کرد که نشان دهنده شدت محتویات آن بود.

او گفت: “من از شما انتظار دارم آنچه را که خانواده نیکو، احساس می کنند، احساس کنید.” من از شما انتظار دارم که در مورد نادیده گرفتن حقوق اولیه بشر احساس خشم کنید.

پنج افسر درگیر در مرگ تایر نیکو، ا،اج شدند و با اتهامات قتل درجه دوم روبرو شدند. به گفته دیویس، افسران دیگر به دلیل دست داشتن در این حادثه تحت بازجویی هستند.

افسران نیکو، را در 7 ژانویه به اتهام رانندگی بی احتیاطی متوقف ،د. این حادثه منجر به “برخورد پلیس” شد، جایی که نیکو، با پای پیاده فرار کرد و سپس درگیری دوم رخ داد.

بر اساس بی،ه دفتر تحقیقات تنسی، علیشا ابراهیمجی، سه روز بعد، نیکو، در اثر “حادثه استفاده از زور با افسران” جان خود را از دست داد. گزارش ها برای CNN

بر اساس نتایج اولیه کالبد شکافی که توسط وکلای خانواده وی انجام شد، نیکو، دچار “خونریزی شدید ناشی از ضرب و شتم شدید” شد.

پنج افسری که در مرگ تایر نیکو،، تاداریوس بین، دمتریوس هیلی، امت مارتین سوم، دزموند می،، جونیور و جاستین اسمیت دخیل بودند، ا،اج شدند و با اتهامات قتل درجه دوم روبرو شدند.

به گفته رئیس پلیس دیویس، افسران دیگر به دلیل دست داشتن در این حادثه تحت بازجویی هستند.

علاوه بر این، دو آتش نشان ممفیس نیز در رابطه با این حادثه ا،اج شدند که در پی تبادل نظر با ماموران در مراقبت های اولیه نیکو، شرکت داشتند.

چندین شهر انتظار اعتراضات را دارند، از جمله آتلانتا، ممفیس و واشنگتن دی سی، جایی که همه پرسنل پلیس در شیفت های 12 ساعت کار خواهند کرد تا برای تظاهرات آماده شوند، در مجموع بیش از 4000 افسر، سامانتا گیلستراپ. گزارش ها برای Wusa9.

شهرها در حال آماده شدن برای تظاهرات هستند زیرا بر اساس هشدارهای مقامات، محتوای فیلم دوربین بدنه به ویژه نگران کننده به نظر می رسد.

من با چندین نفر که واقعاً این ویدیو را دیده اند صحبت کرده ام. … به من گفته اند که این منزجر کننده است، آسیب زا است. حتی اندکی هم خوب نیست. گفت FOX13.

در حالی که امروز انتظار می‌رود فیلم دوربین بدنه منتشر شود، رهبران به ،، که آماده اعتراض هستند یادآوری می‌کنند که صلح‌آمیز بمانند.

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در بی،ه ای گفت: «در حالی که آمریکایی ها غمگین هستند، و، دادگستری تحقیقات خود را انجام می دهد و مقامات ایالتی به کار خود ادامه می دهند، من به خانواده تایر در فراخوان اعتراض مسالمت آمیز می پیوندم». خشم قابل درک است، اما خشونت هرگز قابل قبول نیست.»

استیو کوهن، عضو کنگره ممفیس، در بی،ه‌ای گفت: «من به رهبران جامعه‌مان می‌پیوندم تا پاسخی آرام و مسالمت‌آمیز به آنچه قبلاً به ما هشدار داده شده بود، فیلم کاملاً ناراحت‌کننده باشد.»

همچنین ببینید: فیلم پلیس از حادثه مرگبار نیروی تایر نیکو، منتشر شد

رنگ تغییر، درخواست ها را با درخواست هایی پس از مرگ تایر نیکو، آغاز می کند


منبع: https://thecrimereport.org/2023/01/27/officials-respond-to-death-of-tyre-nic،ls-officers-charged/