دسته‌ها
اخبار

چگونه با شناسایی «قهرمانان» خود، پذیرش فناوری حقوقی را در شرکت حقوقی خود افزایش دهید


این یک سناریوی بسیار رایج در فناوری حقوقی است: یک شرکت حقوقی یک محصول فناوری حقوقی جدید را به امید افزایش بهره‌وری و کارایی متخصصان حقوقی خود به کار می‌گیرد، اما می‌بیند که بیکار می‌نشیند و توسط همان حرفه‌ای‌هایی که در نظر داشت از آن استفاده نمی‌شود. بهره مند شدن

آنتونی سیل

چگونه یک شرکت حقوقی می تواند بر این مانع پذیرش غلبه کند؟ می نویسد، یکی از راه ها این است که «قهرمانان» فناوری شرکت خود را شناسایی کنید و به آنها فرصت دهید تا م،عان فناوری جدید شوند. آنتونی سیل، موسس و مدیر عامل شرکت حقوقی، در پستی برای کتابخانه منابع راهنمای فناوری حقوقی LawNext.

سیل می‌گوید: «قهرمان‌ها می‌توانند با اطمینان از آگاهی کاربران از مشکلاتی که راه‌حل حل می‌کند و اینکه چگونه روش‌های کار قدیمی را بهبود می‌بخشد، از ش،ت پذیرش جلوگیری کنند.» آنها همچنین می توانند اطمینان حاصل کنند که فرهنگ شرکت و همچنین طرز فکر و رفتار گروه های مختلف پذیرنده در ارتباطات، نقاط عطف، و جلسات آموزشی مورد توجه قرار می گیرد.

می تو،د پست کامل سیل را در اینجا بخو،د: پذیرش فناوری قانونی توربوشارژ: چگونه قهرمانان فرزندخواندگی خود را شناسایی کنید و به آنها کمک کنید تا از فناوری جدید در شرکت حقوقی خود استفاده کنند.


منبع: https://www.lawnext.com/2023/05/،w-to-turbocharge-legal-tech-adoption-within-your-law-firm-by-identifying-your-champions.html