دسته‌ها
اخبار

کریس درایر کتابی در مورد جایگاه های وکیل (2022) منتشر می کند


جزئیات

متخصص بازاریابی شرکت حقوقی، کریس درایر، اخیراً نوشته است Ni،g Up: هر چه بازار باریکتر باشد، جایزه بزرگتر است. این نشان می‌دهد که چگونه یک عمل متمرکز می‌تواند منجر به جمع مشتریان بزرگ‌تر، موارد با ارزش بالاتر، حاشیه‌های بهتر و هزینه‌های بازاریابی واضح‌تر شود. کریس، خود، مزایای تخصص را دیده است و می‌خواهد مزایا و معایب آن را در کتاب جدیدش به اشتراک بگذارد.

درباره کریس درایر

کریس از سال 2013 Rankings.io را اداره می کند. شرکت بازاریابی او ابتدا در بازاریابی قانونی تخصص داشت. در سال 2020، او از توصیه های خود استفاده کرد و به کار خود ادامه داد. اکنون او به طور انحصاری بر SEO برای وکلای آسیب های شخصی تمرکز می کند. و چهار سال متوالی در فهرست Inc. 5000 شرکت‌های خصوصی با سریع‌ترین رشد قرار گرفته است.

مزایای Ni،g Up

در او کتاب، طاقچه ،، کریس در مورد جوانب مثبت و منفی محدود ، تمرکز بازار یک شرکت حقوقی صحبت می کند. او دوست دارد بگوید: “ثروت ها در طاقچه ها هستند.” او خاطرنشان می کند که وکلا بیش از کارایی در تخصص پیدا می کنند. آنها همچنین می توانند دلارهای بازاریابی خود را راحت تر روی مشتری ایده آل خود متمرکز کنند. علاوه بر این، زم، که یک شرکت حقوقی به ،وان یک متخصص شناخته می شود، آنها می توانند پرونده های دلاری بالاتر و عمل متقابل بیشتری را در ارجاعات پیدا کنند.

“ثروت ها در طاقچه ها هستند.”

کریس درایر

برخلاف برخی توصیه‌های رایج، کریس پیشنهاد می‌کند که یک وکیل نباید به سادگی وارد یک طاقچه شود. طاقچه ، نشان می دهد که وکلا قبل از اینکه بتوانند به طور مؤثر متخصص شوند، به تجربه نیاز دارند. کریس خاطرنشان می کند که یک وکیل باید تنها پس از آگاهی از یک فرصت خاص، جایگاهی را انتخاب کند. بسیاری از اوقات، یک دفتر وکالت می تواند به اعداد خود نگاه کند تا مشخص کند کدام حوزه حقوقی بیشترین سود را برای آنها به همراه دارد.

پیدا ، جایگاه یک موسسه حقوقی

Ni،g، زم، که به درستی اعمال شود، می تواند به شرکت های حقوقی کمک کند تا در پول خود صرفه جویی کنند و همزمان پول بیشتری ،ب کنند. تخصص به شرکت ها کمک می کند تا تلاش های بازاریابی خود را متمرکز کنند. همچنین می تواند وکلا را در میان جمعیت برجسته کند.

وقتی یک موسسه حقوقی متخصص باشد، تعریف مشتریان ایده آل آن آسان تر است. وکیلی که سعی می کند همه چیز برای همه باشد، اغلب احساس می کند که همه یک مشتری بالقوه هستند. با تعریف جایگاه، وکلا می توانند بر آنچه مشتریان بالقوه خود را خاص می کند تمرکز کنند. یک شرکت حقوقی که بر برنامه‌ریزی املاک با ارزش متمرکز است، نسبت به مؤسسه‌ای که به وکالت، قانون تجارت و DUI می‌پردازد، زمان آسان‌تری برای تعریف مشتریان خود دارد.

علاوه بر این، یک عمل متمرکز، بازاریابی پول کمتری را برای توده‌ها هدر می‌دهد. اغلب در فضای بازاریابی قانونی، وکلا نیاز به اشباع بازار را برای جذب مشتری احساس می کنند. این به این دلیل است که این تنها راه برجسته شدن است. با تخصص، وکلا می توانند مشتریان ایده آل خود را در جایی که هستند ملاقات کنند – چه TikTok، چه فیس بوک، یا حتی انتشارات صنعتی.

مصاحبه با کریس درایر

اخیراً، مربی آزمایشگاه وکیل و مدیر عامل شرکت استف، اورت با کریس به بحث در مورد اینکه چگونه یک وکیل می‌تواند از جابجایی سود ببرد، صحبت ،د. برای ،ب اطلاعات بیشتر مصاحبه آنها را در زیر مشاهده کنید.

چگونه آن را دریافت کنیم

برای وکلایی که می خواهند ببینند تخصص چگونه می تواند روی کار آنها تأثیر بگذارد، طاقچه ، در حال حاضر در Amazon.com منتشر شده است. بهتر از این، ،، که می‌خواهند فوراً وارد شوند می‌توانند به Rankings.io و دانلود فصل اول به صورت رایگان.

آ،ین به روز رس، در 17 نوامبر 2022


منبع: https://lawyerist.com/news/law-firm-marketing-specialization-chris-dreyer/