دسته‌ها
اخبار

ایران وکیل وکالت و مشاوره حقوقی 24 ساعته ایران وکیل وکالت و مشاوره ایرانیان خارج از کشور

ایشان دارای تحصیلات فوق لیسانس الکترونیک هوایی از دانشگاه هوایی در سال 1353 و لیسانس اقتصاد از دانشگاه علامه طباطبایی در سال 1356 و لیسانس، فوق لیسانس و دکترای حقوق می‌باشد. ایشان عضو هیئت مدیره کانون وکلای مرکز، عضور شورای اول شهر تهران است. از وکلایی است که وکالت فهرستی از پرونده‌های مشهور سیاسی و اقتصادی را بر عهده داشت. بنابه اظهار نظر برخی از موکلین، طباطبایی با قلبش از موکلین دفاع می کند نه با پولی که دریافت می‌کند. بنابراین دادگاههای حقوقی، آراء مراجع انتظامی را در حد یک دادگاه اختصاصی برای احراز تقصیر او می توانند مورد لحاظ قرار دهند نه بیش و زیان دیده از تخلف انتظامی وکیل دادگستری باید ورود خسارت را توأم با وجود رابطه سببیت بین آن و تخلف انتظامی وکیل نیز به اثبات رساند.

  • موکل ما اطمینان دارد که یک تیم حرفه ای مشغول پیگیری کار او و حفط منافعش هستند.
  • اگر شناخت کاملی از بهترین وکلای پایه یک دادگستری داشته باشیم، فرد مناسبی را برای رسیدگی به پرونده های ملکی، کیفری، خانواده،ثبتی و … انتخاب می کنیم تا به این ترتیب میزان موفقیت ما در دادگاه بالاتر رود.
  • سال سابقه نیز در درآمد یک وکیل ایرانی تاثیر بسیار زیادی دارد هرچقدر که سال فعالیت یک وکیل زیاد باشد قطعا در موضوعات زیادی تجربه زیادی بدست آورده است .و تخصصی کار کردن نیز با سال سابقه رابطه مستقیمی برای درآمد وکلا دارند .هر چقدر تخصصی تر در یک حوزه از وکالت کار کنند درآمد بیشتری دارند .
  • بازار وکالت گرفتار فاصله طبقاتی است، عده‌ای آنقدر در این بازار گیرشان می‌آید که نامشان را باید در فهرست مولتی‌میلیونرها نوشت و عده‌ای دستشان آنچنان کوتاه است که هرچند ماه یک بار هم پرونده‌ای گیرشان نمی‌آید.

وکالت نامه قراردادی است که به موجب آن یکی از طرفین طرف دیگر را تعیین می کند تا از طرف او اقدام کند با انعقاد قرارداد وکالت وکیل و مشتری در برابر یکدیگر حقوق و تعهداتی دارند از روابط حقوقی وظایف و مسولیت های متقابل برخوردارند . مهم این ویژگی یک وکیل خوب امانت است در واقع وکیل محرم اسرار موکل و امین پی است بنابراین وکیل دادگستری این تعهد اخلاقی حرفه ای را بر عهده دارد که از گفتن مطالب غیر ممکن اجتناب نماید . با کمک وکیل آنلاین شما می تواند از تمام خدمات یک یوکی پایه یک دادگستری به صورت غیر حضوری بهرمند شوند. بی شک یک وکیل متخصص می تواند به خوبی شما را در امور قضایی و هرجایی که نیازمند به درک صحیح قوانین داشته باشید کمک شایانی کند. حال در کنار این واژه، کلمه دیگری هم به چشم میخورد و این کلمه موکل است، موکل به شخصی میگویند که قصد دارد کارهای حقوقی خود را به وکیل واگذار کند.

بهترین وکیل ملکی تهران را با لیست 5تایی بشناسید!!!

همچنین ایشان عضو پیوسته انجمن ایرانی حقوق و جزا، حقوق شناسی ایران، عضو در نهاد شورایاری شهر تهران و عضو در کمیسیون حقوق شهروندی شورای شهر تهران بوده اند. خانم دکتر بهشید ارفع نیا وکیل پایه یک دادگستری و متولد شهر تهران هستند. ایشان بعد از دریافت مدرک کارشناسی از دانشگاه تهران، به کشور پاریس رفتند تا تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی ارشد بگذرانند و موفق شدند مدرک دکتری خود را از همین کشور دریافت کنند. سپس به ایران بازگشتند تا به تدریس حقوق بین الملل خصوصی بپردازند و پس از دریافت پروانه وکالت، این حرفه را آغاز کردند. چنانچه در خارج از ایران زندگی می‌کنید و برای امور حقوقی خود به دنبال وکیل در ایران هستید، این مقاله را مطالعه کنید. افرادی که در خارج از کشور زندگی می‌کنند برای بعضی از امور اداری، دانشگاهی، بانکی، حقوقی و … خود نیاز به حضور در ایران را دارند.

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری

شما می توانید شماره وکیل در ایران تماس بگیرید و موضوع کیفری خود را با او در میان بگذارید. وکیل کیفری در ایران بر مسائل کیفری تسلط کافی دارد و با قوانین آشنا است. یک وکیل خوب در ایران شما را از موضوع پرونده با خبر خواهد کرد و لایحه هایی را در دفاع از شما تقدیم دادگاه خواهد کرد. یکی دیگر از دعاوی که زیاد در داخل کشور مطرح می شود و هر روز پرونده هایی در ارتباط با آن در مراجع قضایی مطرح می شود دعاوی ملکی است. خوب همیشه در هر صنفی پیدا کردن بهترین ها کار سختی است اما معمولا شاخص هایی برای پیدا کردن بهترین ها وجود دارد.

لیست 10 تا از بهترین وکیل خانواده در تبریز [ آپدیت 1401 ]

افرادی که خارج از کشور زندگی می کنند ممکن است با مسائل مختلفی از جمله دعاوی خانوادگی، ازدواج، ارث، دعاوی کیفری، دعاوی مالی و غیره مواجه شوند که برای پیگیری موضوع به وکیل در ایران وکالت می دهند. همچنین اگر وکیل برای پیگیری پرونده مجبور به رفت و آمد به شهر دیگری باشد، هزینه ی سفر و اقامت وی نیز بر عهده ی موکل می ‌باشد. کلیه امور مربوط به انحصار وراثت ایرانیان خارج از کشور در موسسه دادسو قابل پیگیری و انجام می باشد.