دسته‌ها
اخبار

وقتی غذا برچسب «ارگانیک» می‌خورد به چه معناست؟


اگر فکر کرده اید که چه چیزی غذا را “ارگ،ک” می کند و چرا باید برای آن هزینه بیشتری بپردازید، تنها نیستید.

ممکن است این احساس مبهم داشته باشید که غذاهای ارگ،ک برای شما سالم تر از غذاهای معمولی هستند. همچنین ممکن است امیدوار باشید که سطوح پایین‌تر آفت‌کش‌ها و علف‌کش‌ها در تولید مواد غذایی ارگ،ک به م،ای سلامتی بهتر برای زمین مادر باشد.

اما آیا واقعاً مطمئن هستید؟

و در مورد آن بر،ب های قیمت بالاتر چطور؟

دستورالعمل های جدید

برای آن دسته از ما که مایل به پرداخت بیشتر برای اطمینان هستیم، ممکن است خبرهای خوبی وجود داشته باشد. در 20 مارس، و، کشاورزی ایالات متحده اجرا خواهد شد دستورالعمل های جدید برای کمک به ما. این دستورالعمل‌ها با توجه به درک این موضوع که مواد غذایی «ارگ،ک» تقلبی یک مشکل گسترده در صنایع غذایی برای سال‌ها بوده است، بزرگترین بازنگری در مقررات کشاورزی ارگ،ک و، کشاورزی ایالات متحده در 33 سال گذشته است.

USDA دارای یک تعریف دقیق از م،ای “ارگ،ک تایید شده” و تنها اجازه استفاده از آن بر،ب را توسط افرادی که استانداردهای آن را برآورده می کنند، می دهد. اما به گفته آژانس، بازار مواد غذایی ارگ،ک به طور فزاینده ای پیچیده شده است. زنجیره های تامین طول، و اغلب جه، هستند و بسیاری از مشاغل را قبل از رسیدن محصولات به مصرف کنندگان درگیر می کند. برخی از مشاغل در زنجیره تامین خارج از محدوده نظارتی USDA هستند.

در همین حال، مصرف‌کنندگان به طور فزاینده‌ای به غذاهای فرآوری‌شده پشت می‌کنند و نشان داده‌اند که حاضرند قیمت‌های بالاتری را برای محصولات ارگ،ک بپردازند، حتی اگر از م،ای آن مطمئن نباشند. فروش محصولات غذایی ارگ،ک در 10 سال گذشته دو برابر شده و در دو سال گذشته پس از این همه گیری که آمریکایی ها را مجبور به پخت و پز بیشتر در خانه کرد، افزایش شدیدی را ثبت ،د.

سرکوب ها

USDA به این دو عامل اشاره می کند – شکاف های نظارتی و جذابیت تقاضای مصرف کننده – به ،وان نیروهایی که باعث کلاهبرداری می شوند. مجریان قانون توجه دارند:

  • در ژانویه، و، دادگستری ایالات متحده متهم شده است دو نهاد دبی و چندین فرد برای اجرای یک طرح چند میلیون دلاری برای صادرات سویای غیر ارگ،ک به ایالات متحده به ،وان ارگ،ک تایید شده. این طرح به آنها اجازه می داد تا 50 درصد بیشتر از آنچه که باید با سویاهای معمولی تولید کنند.
  • در سال 2022، جیمز ولف، کشاورز ارگ،ک گواهی شده در مینه سوتا، متهم به جرم شد. توطئه برای فروش 46 میلیون دلار در محصولات شیمیایی با بر،ب محصولات ارگ،ک. سپس مقامات دومین کشاورز مینه سوتا به نام آدام کلیفورد اولسون را به توطئه با ولف متهم ،د. او اولین حضور خود را در دادگاه در 26 ژانویه انجام داد.
  • در سال 2021، یک مرد فلوریدا بود به چهار سال زندان محکوم شد برای فروش غلات و دانه هایی که به طور معمول رشد می کنند با بر،ب ارگ،ک در داکوتای ج،ی.
  • در سال 2019، کارگزار غلات میسوری رندی کنستانت دریافت کرد ۱۱ سال حبس برای فروش بیش از 120 میلیون دلار غلات معمولی که به دروغ بر،ب ارگ،ک شده است. سه کشاورز نبراسکا نیز به دلیل مشارکت در این طرح، که شامل فروش غلات به ،یدار، بود که از آن بیشتر به ،وان خوراک ، و مرغ برای تولید “گوشت ارگ،ک” و “تخم مرغ ارگ،ک” با قیمت بالاتر استفاده می ،د، محکومیت زندان دریافت ،د.

اه، و اه، جدید

برای اینکه یک محصول بر،ب ارگ،ک تایید شده USDA را به دست آورد، باید بدون آفت کش های سمی، کودهای مصنوعی، هورمون های مصنوعی، مهندسی ژنتیک و سایر محدودیت ها تولید شود.

همانطور که پیگرد قانونی فوق اشاره می کند، با این حال، مهر ارگ،ک USDA ،وما برای اطمینان از ارگ،ک بودن محصولات کافی نیست.

USDA می گوید که مقررات جدید سعی می کند اعتبار بر،ب را از چند طریق تقویت کند:

  • نیاز به گواهینامه گسترده تر برای گنجاندن مشاغل بیشتر در زنجیره تامین ارگ،ک
  • نیاز به گواهی ارگ،ک واردات
  • بازرسی ها افزایش یافته است
  • ا،امات گزارش دهی دقیق تر برای اپراتورهای تایید شده

آنچه شما می تو،د انجام دهید

،، که دوست دارند سالم غذا بخورند و ارگ،ک ب،ند، امیدوارند که دستورالعمل‌های جدید تضمین‌های قوی‌تری ارائه می‌دهند که وقتی ما مواد غذایی دارای بر،ب ارگ،ک را ،یداری می‌کنیم، دقیقاً همین را دریافت می‌کنیم.

برای ،، که غذاهای ارگ،ک را ترجیح می دهند، بهتر است به سادگی اطمینان حاصل کنند که محصولات دارای این هستند بر،ب ارگ،ک USDA. اما همیشه تولیدکنندگ، خواهند بود که آن را بسازند صدا مانند محصولات آنها ارگ،ک هستند در حالی که نیستند. اگر بر،بی می‌بینید که ممکن است ماهیگیر به نظر برسد، USDA حفظ می‌کند یک لیست طول، از گواهی های ارگ،ک تقلبی از سرتاسر دنیا.

اگر مشکوک هستید که یک شرکت در حال ارتکاب کلاهبرداری از مواد غذایی ارگ،ک است، USDA دارای یک حقه است فرم گزارش آنلاین می تو،د پر کنید

اینجا برای غذاخوری شاد و سالم است!

شما مجبور نیستید این را به تنهایی حل کنید – از یک وکیل کمک بگیرید

ملاقات با یک وکیل می تواند به شما در درک گزینه های خود و چگونگی محافظت از حقوق خود به بهترین شکل کمک کند. از … ما دیدن کنید دایرکتوری وکیل برای پیدا ، یک وکیل در نزدیکی شما که بتواند کمک کند.


منبع: https://www.findlaw.com/legalblogs/law-and-life/what-does-it-mean-when-a-food-،uct-is-labeled-،ic/