دسته‌ها
اخبار

کارولینای شمالی کمیته سنی را برای ارائه گزارش نهایی در مورد تولد مارتین لوتر کینگ جونیور افزایش داد.


کمیته عدالت نوجوانان کارولینای شمالی یک را ارسال خواهد کرد گزارش نهایی به ایالت در روز تولد مارتین لوتر کینگ، 15 ژانویه. کمیته جزئیات پیشرفت آنها را در اجرای تغییرات عدالت نوجوانان ایالتی که در سال 2019 تصویب شد، ارائه می‌کند و توصیه‌هایی را برای بودجه و قو،ن آتی در گزارش ارائه می‌کند که اکنون به صورت آنلاین در دسترس است.

تا قبل از سال 2019، کارولینای شمالی تنها ایالتی در کشور بود که نوجوانان 16 ساله را در بزرگسالی تحت پیگرد قانونی قرار می داد، اما با اجرای «افزایش سن» در کارولینای شمالی، افرادی که متهم به ارتکاب جنایاتی با سن 19 سال سن هستند، اکنون می توانند. به ،وان نوجوانان و نوجوانان 16 و 17 ساله دیگر نمی توان به طور خودکار به ،وان بزرگسالان محاکمه شوند.

برای کمک به اجرای این تغییر در سیستم قضایی نوجوانان و کمک به آماده سازی سیستم برای هجوم پرونده ها و نوجوان، که وارد بازداشتگاه نوجوانان می شوند، کارولینای شمالی کمیته مشورتی صلاحیت قضایی نوجوانان ایجاد شد.

کمیته گزارش نهایی خود را در مورد تولد مارتین لوتر کینگ، که م،ع قوی او بود، ارائه خواهد کرد اصلاح عدالت کیفری.

سیستم قضایی نوجوانان با نابرابری های نژادی گسترده دست و پنجه نرم می کند یک مطالعه در سال 2019 نشان داد که جوانان سیاه پوست چهار برابر بیشتر از همسالان سفیدپوست خود احتمال بازداشت یا ارتکاب در مراکز نوجوانان را دارند

اگرچه کمیته مشورتی صلاحیت قضایی نوجوانان کارولینای شمالی پیشرفت‌هایی را در طول سه سال گذشته از حمایت و آماده‌سازی سیستم نوجوانان برای هجوم جوان، که قبلاً در بزرگسالی متهم می‌شدند، ثبت کرده است، مراکز بازداشت نوجوانان این ایالت نیز کمبود شدید کارکنان و کارکنان را گزارش کرده‌اند. ازدحام بیش از حد

که در جلسه دسامبرکمیته از ویلیام ،یتر، معاون وزیر دادگستری اطفال شنید که در مورد کمبود نیروی کار همزمان با امکانات مازاد ظرفیت صحبت کرد.

تأسیسات کارولینای شمالی 133 درصد افزایش در تعداد کودکان در بازداشتگاه‌های نوجوانان را از زمان اجرایی شدن Raise The Age ثبت کرده‌اند.

به گفته کیمبرلی کوئینتوس، مدیر اجرای قانون سرمایه گذاری مجدد عدالت نوجوانان در اداره امنیت عمومی NC، طرح «افزایش سن» قبلاً بر نتایج عدالت جوانان تأثیر گذاشته است: شکایات علیه جوانان از 24000 در سال 2018 به 18349 تا سال 2022 کاهش یافته است.

این کمیته پیشنهاد کرد که کار خود را با مبلغ 9.8 میلیون دلار در سال مالی 2024 و 8.7 میلیون دلار در سال مالی 2025 ادامه دهند تا بسترهای اضافی در مراکز نگهداری نوجوانان و رشد جوانان گنجانده شود.

آنها همچنین 110000 دلار به دفتر م،ع نوجوانان برای یک کارمند تمام وقت، 298885 دلار به کنفرانس وکلای ناحیه برای دو کارمند تمام وقت و تخصیص سالانه 4667814 دلار برای رفع کمبود کارکنان دادگاه ایالتی پیشنهاد ،د.

این گزارش همچنین تغییرات قانونی را توصیه می کند که روند کیفرخواست را برای افراد 16 یا 17 ساله در زمان ارتکاب جرم روشن می کند.

اگرچه کارشناسان به اثربخشی قو،ن افزایش سن در کاهش دستگیری و بازداشت جوانان زیر 18 سال در ایالت هایی مانند نیویورکبرخی هنوز در اجرای آن تردید دارند.

موسسه منهتن اخیرا منتشر شده است گزارش ،دایر هالپرن، وکیل دادگستری و رئیس سابق دفتر دادست، ناحیه بران،، با این استدلال که قانون «افزایش سن» در ایالت نیویورک در سال 2017 مانعی برای مق، با خشونت جوانان بوده است.


منبع: https://thecrimereport.org/2023/01/13/north-carolina-raise-the-age-committee-to-submit-final-report-on-martin-luther-king-jr-s-birthday/